بر اساس آخرین اطلاعات موجود، نیروهای ارتش سوریه امشب از سمت شمال شهر وارد خان شیخون شدند و در حال حاضر درگیریهای سنگین در داخل شهر جریان دارد.

این موضوع هم از سوی منابع ارتش سوریه و هم منابع مسلحین تایید شده است.
 
همچنین گفته میشود پس از هم پاشیدن خطوط دفاعی تروریست ها در جنوب ادلب، شهرهای کفرزیتا و لطامنه و مورک توسط مسلحین تخلیه شده است و اگر ارتش سوریه شهر خان شیخون و جاده جنوبی آن تا مورک را آزاد کند؛ مناطق مذکور در غرب بزرگراه M5 با کمترین میزان درگیری به کنترل ارتش سوریه در خواهد آمد.
 
لازم به ذکر است امروز کاروان ارتش ترکیه که قصد عبور از خان شیخون را داشت، در شمال این شهر در نزدیکی منطقه حیش با اخطار و بمباران ارتش سوریه مجبور به توقف شد و با توجه به آنکه مسیر منتهی به خان شیخون زیر آتش سنگین ارتش سوریه قرار دارد، کاروان ترکیه همچنان توانایی نزدیک شدن به خان شیخون را ندارد.

برای نمایش نقشه در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

 

 

یادداشت بالا را می پسندید؟ هم اکنون از ما حمایت کنید!

 

[maxbutton id=”1″ ] [maxbutton id=”2″ ] [maxbutton id=”3″ ] [maxbutton id=”4″ ] [maxbutton id=”6″ ]

 

در مورد ما بیشتر بدانید: صفحه کمک های مردمی

 

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس سه شنبه, ۲۹ مرداد, ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

    بسیار تابلوهست که ترکیه اون منطقه رو طی توافقات تقدیم به روسیه کرد وگرنه بعدازچندماه ازشروع عملیات وچندروز از آغاز عملیات برای بازپسگیریه خان شیخون الان یادش اومد اونم چندتا ماشین زرهی بفرسته اون منطقه؟!؟ یه بمباران کوچولوهم اطراف کاروانو کردن که بگن آره،ترکیه میخواست کمک کنه ولی نتونست….میشه گفت خیانت ترکیه به تروریستهای مورد حمایت خودش…..

    پاسخ
  2. ناشناس چهارشنبه, ۳۰ مرداد, ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

    باسلام.تصور میکنم،مهمترین قسمت استان ادلب،همین منطقه که خان شیخون در ان وجود داره! وبعد از سقوط این منطقه،احتمالا ادلب کامل تصرف میشه..!

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.