به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه ای بصورت رسمی جزئیاتی از حملات پهپادی شب گذشته به پالایشگاه های آرامکو در عمق خاک عربستان سعودی ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است که صبح امروز نیروهای مسلح یمن با ۱۰ فروند پهپاد به پالایشگاه های آرامکو در بقیق و خریص در شرق عربستان حمله کرده اند و این حملات با دقت بالا انجام شده است.
یحی السریع این عملیات را که با عنوان عملیات “توازن بازدارندگی دوم” انجام شد در چهارچوب حق قانونی و طبیعی یمن برای پاسخگویی به جنایات، تجاوز و محاصره مداوم یمن طی پنج سال اخیر توسط ائتلاف سعودی اعلام کرد.
 
او اضافه کرد که این عملیات یکی از بزرگترین عملیات های انصارالله در عمق خاک عربستان سعودی است که با رصد و عملیات اطلاعاتی دقیق و با همکاری انسان های آزاده و شریف که در داخل خاک عربستان حضور دارند صورت گرفت.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی نیروهای مسلح یمن از اهداف دشمن سعودی روز به روز در حال گسترش و افزایش است عنوان کرد که قول میدهیم که عملیات های ما علیه رژیم سعودی در آینده افزایش پیدا خواهد کرد و تا زمانی دشمنی و تجاوز عربستان علیه یمن ادامه داشته باشد؛ حملات نیروهای مسلح یمن به عربستان نیز ادامه خواهد داشت.
 

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.