اخبار کوتاه از سوریه ۲۴ شهریور ۹۸

یکشنبه 24 شهریور 1398 - 22:45
https://iswnews.com/?p=21562

?ستاد فرماندهی مرکزی تروریستی آمریکا CENTCOM اعلام کرد که نیروهای بیشتری به سوریه اعزام نخواهد شد. چند روز پیش برخی خبرگزاری ها از احتمال ارسال نیروهای جدید به سوریه خبر داده بودند. ?حملات توپخانه ای و هوایی ارتش سوریه علیه مواضع تروریست ها در منطقه ادلب ادامه دارد. بر اساس گزارشهای موجود ارتش سوریه برای […]

?ستاد فرماندهی مرکزی تروریستی آمریکا CENTCOM اعلام کرد که نیروهای بیشتری به سوریه اعزام نخواهد شد. چند روز پیش برخی خبرگزاری ها از احتمال ارسال نیروهای جدید به سوریه خبر داده بودند.

?حملات توپخانه ای و هوایی ارتش سوریه علیه مواضع تروریست ها در منطقه ادلب ادامه دارد. بر اساس گزارشهای موجود ارتش سوریه برای دومین روز پیاپی مواضع تروریست ها در نزدیکی پست نظارتی ترکیه در معرحطاط را بمباران کرد.

?بازگشایی گذرگاه مرزی البوکمال-القائم همچنان با تاخیر مواجه است و تاریخ دقیقی برای بازگشایی آن تعیین نشده است. بازگشایی این گذرگاه پس از حملات هوایی اسرائیل به این منطقه متوقف شد.

?یک کاروان نظامی ترکیه از گذرگاه کفرلوسین ادلب وارد خاک سوریه شد.

?بر اساس گزارش منابع دولتی سوریه، تروریست های جبهه النصره(تحریرالشام) با گشودن آتش بروی خودروها از خارج شدن مردم ادلب از منطقه جلوگیری میکنند.

?ارتش سوریه مقادیر قابل توجهی از سلاح و تجهیزات بجا مانده از مسلحین در منطقه جاسم در استان درعا در جنوب سوریه کشف کرد.(تصویر)

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس سه شنبه, ۲۶ شهریور, ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶

    هرکشور باید وطن فروشان که جدایی طلب هستند از کشوربیرون وپیش اربابانشان که زباله دان تاریخ هست روانه سازند

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.