حمایت و پشتیبانی شما برای ادامه فعالیت ما ضروری است.

[the_ad_placement id=”donate”]

مجموعه تحولات جهان اسلام نمونه بارزی از یک مجموعه مردم نهاد است که با گرد هم آوری جوانانی داوطلب، با انگیزه و با استعداد نشان داد که می توان با رویکردی مستقل و منصفانه و با بکارگیری ایده های نو، به تحلیل و ارائه اخبار و محتوای مورد نیاز مخاطب پرداخت. محتوایی که رسانه های وابسته و جریان غالب رسانه ای، از پرداختن به آنها خودداری میکنند و یا به آن نمی پردازند. محتوایی که قابلیت ایجاد تغییرات در ابعاد گسترده تر را دارد و می تواند الهام بخش جوانان با استعداد بیشتری شود.

مجموعه تحولات جهان اسلام در هر ماه بیشتر از ۱۰۰ خبر، نقشه اختصاصی، یادداشت، ویدئو و … تولید و در شبکه های مختلف مجموعه منتشر می کند اما؛ بر خلاف بسیاری از سازمان های خبری دیگر که هزینه های خود را از طریق ارگان ها تامین میکنند، تحولات جهان اسلام مجموعه ای مردم نهاد است و برای ادامه فعالیت خود به حمایت نیاز دارد.

فعالیت خبری مستقل و اطلاع رسانی بی طرفانه و منصفانه و تولید محتوای مورد نیاز مخاطب، نیازمند صرف مقادیر بسیاری از زمان، هزینه و کار سخت است. بنابراین ما به شدت به حمایت شما نیازمندیم؛ هرکس که اخبار، گزارش ها، نقشه ها و ویدئو های ما را مشاهده میکند و آنها را می پسندد؛ پیشگام شده و به ما در ادامه ی تولید آنها کمک کند.

فعالیت ما با پشتیبانی و حمایت شما میسر شده است و استقلال و آینده ی فعالیت ما نیز با کمک شما امن تر خواهد بود.

قدردان مهربانی و حمایت های شما هستیم.

مشارکت شما: