در نتیجه تیراندازی دو جوان فلسطینی به تعدادی از صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختری، دو صهیونیست کشته شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” دو جوان فلسطینی در ۲۸ مرداد ماه، تعدادی از صهیونیست‌ها را در منطقه حواره واقع در شمال کرانه باختری مورد هدف قرار دادند که طی این عملیات، دو صهیونیست کشته شدند.

دقایقی پس از حادثه، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات حواره، یک عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده بود و از مسافت بسیار نزدیک انجام شده و مجریان عملیات ناپدید شدند.

در همین رابطه، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که عملیات تیراندازی در حواره توسط دو فلسطینی انجام شده که یکی راننده بوده و دیگری اقدام به شلیک کرده و نیروهای ارتش و شاباک هم اکنون در تعقیب خودروی آن‌ها هستند.

همچنین روزنامه عبری زبان اسرائیل الیوم نیز اعلام کرد که طبق تحقیقات اولیه، مجری عملیات حواره پیاده خود را به کارواش رسانده و وقتی از هویت دو اسرائیلی مطمئن شده، اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده سپس به سمت کوچه‌های حواره متواری شده است

بعد از این عملیات، جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات تیراندازی در حواره در جنوب نابلس را که به کشته شدن دو صهیونیست منجر شد، تبریک گفت.

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات را در راستای پاسخ به دشمن صهیونیستی دانست و تاکید کرد: مقاومت به مقابله با سیاست‌های اسرائیل و مبارزه ادامه خواهد داد تا بتواند سرزمین فلسطین را آزاد کند.

شایان ذکر است در ۱۴ مرداد ماه نیز یک جوان فلسطینی گروهی از صهیونیست‌ها را در شهر تل‌آویو هدف تیراندازی قرار داد که طی این عملیات دستکم یک صهیونیست کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: عملیات ضد اسرائیلی در تل‌آویو؛ سه صهیونیست زخمی شدند

لحظه انجام عملیات ضد اسرائیلی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.