مهدی المشاط: از غارت گاز یمن در عدن جلوگیری کردیم

پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 10:25
https://iswnews.com/?p=102295

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در جریان سفر به استان عمران، پس از افتتاح چند پروژه رفاهی، به تجلیل از نقش مهم مردم این استان در مقاومت در برابر دشمنان یمن پرداخت و گفت: «ما از برنامه پنج ساله سفارت آمریکا برای یمن مطلع هستیم. اخباری مبنی بر ورود نیروهای مارینز آمریکا و نیروهای انگلیسی در استان های اشغالی می شنویم و در اینجا به آنها هشدار می دهم که زیاده روی نکنند زیرا یمن خط قرمز ماست.»

وی در ادامه به قدرت پهپادی و موشکی و همچنین رهبری یمن اشاره کرد و با تهدید دشمنان یمن، آزمایش روز گذشته (۷ شهریور ماه) نیروی موشکی ارتش یمن در دریای سرخ را اعلام کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر حفظ حقوق مردم یمن اعلام کرد که اجازه تامین برق عدن با انرژی مارب را به خاطر مردم استان های جنوبی و مردم وفادار و مظلوم عدن صادر کرده است.

المشاط به تداوم تلاش کشتی های خارجی برای غارت منابع یمن اشاره کرد و گفت به شرکت های صاحب کشتی های سینمار جین و بولیوار اطلاع دادیم که اگر برای غارت گاز یمن وارد بندر عدن شوند به آنها ضربه می زنیم و آمادگی آن را داریم. براساس اظهارات المشاط، این دو کشتی در یک هفته گذشته، چهار بار برای غارت گاز یمن اقدام به پهلوگیری در بندر عدن کردند که واکنش انصارالله آنها را از این اقدام منصرف کرده است.

بیشتر بخوانید: مهدی المشاط: بزودی سلاح هایمان را در جزایر یمن آزمایش می‌کنیم

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.