شهرک‌نشینان اریتره‌ای در اعتراض به حمایت رژیم صهیونیستی از دولت مستقر اریتره، با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” عده‌ای از شهرک‌نشینان اریتره‌ای مخالف نظام حاکم کشورشان در اعتراض به مراسمی که سفارت اریتره در خیابان یاد هاروتز تل‌آویو برگزار کرده بود، به خیابان‌ها آمدند. معترضان در این تجمع اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با بستن ورودی‌های خیابان یاد هاروتز از دیکتاتور اریتره حمایت می‌کنند.

همزمان با این تجمع، نیروهای امنیتی اسرائیل نیز جهت کنترل اوضاع به مکان تجمع اعزام شدند اما پس از دقایقی، شهرک‌نشینان اریتره‌ای با نیروهای امنیتی اسرائیل درگیر شدند که طی این درگیری‌ها دستکم ۷۵ نفر زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

همچنین روزنامه یسرائیل هیوم نیز در همین رابطه اعلام کرد که شمار مجروحان درگیری‌های معترضین با نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در تل‌آویو به ۱۵۰ نفر رسیده که حال ۱۹ نفر از آنان وخیم است.

طبق اعلام رسانه‌های عبری زبان، شهرک‌نشینان اریتره‌ای شیشه ده‌‌ها مغازه را شکسته‌ و دستکم ۲۷ نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در این درگیری‌ زخمی کردند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.