نیروهای ویژه ارتش سوریه برای اولین بار از یک فروند هواپیمای ایلوشن ۷۶ روسیه متعلق به نیروی هوافضای روسیه عملیات فرود شبانه انجام دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” وزارت دفاع روسیه از انجام تمرینات مشترک نظامی با ارتش سوریه و انجام عملیات فرود شبانه توسط نظامیان سوری در مناطقی در استان‎‌های حلب و لاذقیه خبر داد.

در بیانیه‌ای که تووسط وزارت دفاع روسیه منتشر شده، آمده است: برای اولین بار در تاریخ ارتش سوریه، نظامیان سوری برای انجام یک پرش دسته جمعی شبانه از یک هواپیمای ایلوشن ۷۶ متعلق به نیروی هوافضای روسیه تمرین کردند. این عملیات با استفاده از چترهای ویژه Arbalit-2 از ارتفاع پنج هزار متری و با استفاده از دستگاه های دید در شب انجام شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تحت نظارت مربیان نظامی روسی، یک عملیات آموزشی یکپارچه در زمینه فرود برای اعضای لشکر ۲۵ نیروهای ویژه ارتش سوریه انجام شد. در مرحله پایانی این رزمایش، آموزش برای تصرف یک فرودگاه از دشمن فرضی صورت گرفت. در این مرحله فرود از بالگردهای نظامی Mi-8 روسیه انجام شد و بیش از ۱۰۰ تن از نیروهای ویژه سوریه با استفاده از چترهای Arbalit-2 به همراه تجهیزات جنگی خود از هواپیمای روسی پریدند.

ویدیویی از فرود شبانه نیروهای ویژه ارتش سوریه از هواپیمای روسی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.