مردم مناطق مختلف جهان از جمله کشورهای اروپایی، در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی تجمع و تظاهرات برگزار کردند.

فرانسه:
تجمع و تظاهرات مسالمت آمیز روز گذشته هزاران نفر از شهروندان فرانسوی در حمایت از مردم فلسطین با حمله پلیس ضدشورش فرانسه مواجه شد. دولت فرانسه هر نوع تظاهرات در طرفداری از فلسطین را ممنوع اعلام کرده است و صدها نفر از کسانی که در این رویداد شرکت کرده‌اند را دستگیر کرده است.

آلمان:
پلیس آلمان با حمله به تظاهر کنندگان حامی فلسطین، تعدادی از آنها را بازداشت کرد.

اردن:
نیروهای امنیتی اردن با بستن جاده های مرزی و شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور، از حرکت مردم این کشور به سمت مرز با فلسطین اشغالی جلوگیری کردند.

یمن:
تظاهرات و تجمع دوباره مردم یمن در شهر صعده برای حمایت از مردم و گروه های مقاومت فلسطین. تجمع مردم شهر صنعا و دیگر شهرهای تحت کنترل انصارالله نیز عصر امروز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خروش مردم یمن در حمایت از مقاومت فلسطین (تصاویر)

ایران:
مردم شهرهای مختلف ایران نیز بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات اسرائیل و در حمایت مردم و مقاومت فلسطین تظاهرات کردند. شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه نیز در این مراسم حضور و سخنرانی کرده است.

عراق:
مردم عراق با برپایی راهپیمایی در بغداد، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها، بر آمادگی خود برای هرگونه مشارکت مستقیم در جنگ علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

کانادا:
تصاویری از تظاهرات پرجمعیت مردم شهر تورنتو در حمایت از فلسطین.

پاکستان:
تصاویری از تظاهرات مردم شهرهای مختلف پاکستان در حمایت از قلسطین.

این خبر بروزرسانی می شود…

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.