نیروهای مقاومت فلسطین با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم درگیر شدند.

این درگیری پس از آن رخ داد که ارتش و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه صبح امروز حمله گسترده‌ای را به اردوگاه نور شمس آغاز کردند. در این درگیری ها ۱۲ فلسطینی شهید و تعداد نامشخصی از نیروهای اسرائیلی کشته و زخمی شده‌اند. اسرائیل تنها به کشته شدن یکی از افسران نیروهای گارد مرزی خود به نام ماکسیم رزینکوف اعتراف کرده است.

سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش در اردوگاه نور شمس موفق به اجرای چند عملیات بمب گذاری در مسیر خودروهای نظامی و امنیتی اسرائیلی شده‌اند اما به میزان تلفات و خسارات احتمالی این حمله اشاره ای نکرد.

ارتش اسرائیل نیز در پاسخ انهدام خودروی نظامیانش در اردوگاه نور شمس، محله المنشیه در اردوگاه نور شمس را با یک فروند پهپاد انتحاری مورد حمله قرار داده است. این حمله منجر به زخمی شدن تعدادی از ساکنان و نیروهای فلسطینی شده است. صهیونیستها پس از این حمله، مسیرهای اردوگاه را مسدود کرده و از ورود آمبولانس ها به این منطقه جلوگیری کرده‌اند.

ماکسیم رزینکوف، یکی از افسران نیروهای گارد مرزی اسرائیل که در درگیری با سرایا القدس کشته شد
ویدیو: لحظه انفجار بمب کار گذاشته شده توسط نیروهای سرایا القدس در مسیر عبور خودروی نظامی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم.
ویدیو: لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش اسرائیل در اردوگاه نور شمس واقع در حومه‌ی شرقی شهر طولکرم.

در حال حاضر درگیری در اردوگاه نور شمس همچنان جریان دارد و نیروهای اسرائیلی مسلحین فلسطینی را در مسجدی در اردوگاه نور شمس تحت محاصره قرار داده‌اند

ویدیو: درگیری نیروهای اسرائیلی و فلسطینی در اردوگاه نور شمس
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.