اسرائیل مدعی افشای هویت سخنگوی کتائب القسام شد! + ویدیو

پنجشنبه 4 آبان 1402 - 15:27
https://iswnews.com/?p=107136

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدیوی فوق مدعی شد که به هویت و چهره اصلی ابوعبیده، سخنگوی کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین دست یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” آویخای ادرعی، سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی در ۳ آبان ماه با انتشار ویدیویی ادعا کرد که ارتش اسرائیل به تصویر و هویت واقعی ابوعبیده، سخنگوی القسام دست یافته است. سخنگوی ارتش اسرائیل ادعا کرد که نام اصلی ابوعبیده، “حذیفه کحلوت” می‌باشد.

این اولین‌بار نیست که رژیم صهیونیستی این ادعا را مطرح کرده است. رژیم اسرائیل در جریان جنگ ۲۰۱۴ میلادی نیز طی یک اقدام تاکتیکی در راستای جنگ روانی علیه مقاومت فلسطین، هنگام پخش یکی از سخنرانی‌های ابوعبیده از شبکه الأقصی، این شبکه را هک و تصویر حقیقی و نام کامل وی را زیرنویس کرد. اسرائیل ادعا کرده بود که نام کامل سخنگوی القسام، “حذیفه سمیر عبدالله الکحلوت” می‌باشد.

جنبش حماس در همان زمان، اطلاعات منتشر شده توسط صهیونیست‌ها را تکذیب کرد اما پس از گذشت ۹ سال، مجددا سخنگوی ارتش اسرائیل به این شایعه دامن زده و قصد دارد با این اقدام، جنگ روانی و رسانه‌ای جدیدی را علیه کتائب القسام آغاز نماید. همچنین به نظر می‌رسد بازنشر این ادعا، در راستای جمع آوری اخبار، تایید یا تکذیب هویت ابوعبیده توسط فلسطینی‌ها و همچنین سنجش نوع و میزان واکنش رزمندگان مقاومت صورت گرفته است.

ویدیوی منتشر شده توسط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.