بخشی از سخنان ابوعبیده، سخنگوی کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین

ابوعبیده در ابتدای سخنرانی خود که از شبکه الاقصی پخش شد، اظهار داشت: نصرت خداوند را در این نبرد از همان هفتم اکتبر در جریان حمله به خانه عنکبوت احساس می‌کنیم. پیروزی در راه است و ملت ما بداند که پیروزی نصیب ما خواهد شد و این تجاوزات و کشتارهای ددمنشانه به علت تلخی شکست سختی است که دشمن متحمل شده است.

وی بیان داشت: به دشمن میگوییم که تهدیدات روزانه خود را برای حمله زمینی تکرار می‌کنیم، اعلام می‌کنیم ما در انتظارش هستیم تا شکستی غیر قابل تصور را بر آن تحمیل کنیم. زمان شکست صهیونیسم شروع شده است. ما از سران کشورهای عربی و اسلامی نمی‌خواهیم که ارتش‌های خود را به حرکت درآورید و از مقدس‌ترین مقدسات حمایت کنید و یا از پیامبر (ص) خود در مقابل اهانت‌های صهیونیست‌ها دفاع کنید، اما آیا این مقدار ضعیف و ناتوان شده‌اید که قادر به ارسال آمبولانس و کمک‌های انسانی برای این ملت تحت محاصره نیستید؟ این نبرد در تاریخ امت اسلام سرنوشت‌ساز است.

سخنگوی القسام گفت: تماس‌هایی در پرونده اسرا صورت گرفت و فرصتی برای رسیدن به توافقی وجود داشت اما دشمن وقت کشی کرد؛ بهای تعداد زیاد اسرای دشمن، آزادی همه اسرای فلسطینی است. اگر دشمن می‌خواهد که پرونده اسرا یکباره بسته شود، ما برای آن آماده هستیم. اما اگر می‌خواند راه دیگری را طی کند و این پرونده را تفکیک کند ما برای این سناریو هم آماده‌ایم.

وی در پایان تاکید کرد: زمان برتری نظامی و امنیتی ادعایی دشمن به پایان رسید. به دشمن شکست بزرگ‌تری از آنچه پیش‌بینی می‌کند و از آن هراس دارد، خواهیم چشاند. از شرافتمندان امت اسلام و مجاهدان در منطقه بار دیگر می‌خواهیم که این نبرد را نبردی سرنوشت‌ساز بپندارند و در کنار ما در آن شرکت کنند. برای رسیدن به پیروزی تنها مساله زمان مطرح است و پیروزى جز از جانب خداوند تواناى حکیم نیست و سرانجام جهاد یا پیروزی است یا شهادت.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.