رژیم صهیونیستی: یک اسیر اسرائیلی از نوار غزه آزاد شد!

دوشنبه 8 آبان 1402 - 21:23
https://iswnews.com/?p=107533

ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک طی بیانیه‌ای مشترک مدعی آزادسازی یک اسیر صهیونیست در جریان عملیات زمینی شب گذشته ۷ آبان ماه در نوار غزه شدند.

این زن «اوری مجیدیش» نام دارد و از نظامیان ارتش اسرائیل است.

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس در واکنش به ادعای آزادی یک اسیر اسرائیلی توسط ارتش رژیم صهیونیستی: “در رابطه با این ادعا تاکید می‌کنیم که هدف از طرح چنین ادعایی، کنترل آثار و فشار ناشی از انتشار ویدیوی سخنان سه اسیر اسرائیلی در غزه است که شوک بزرگی به جامعه صهیونیست‌ها وارد کرده است.”

الرشق با تاکید بر دروغین بودن ادعای صهیونیست‌ها خاطر نشان کرد، که تصمیم نهایی در این زمینه با مقاومت خواهد بود. وی همچنین افزود، حتی جامعه اسرائیل هم اعتمادی به اظهارات رهبران این رژیم ندارد.

ادعای رژیم صهیونیستی درباره آزاد کردن یک اسیر اسرائیلی در نوار غزه، پس از آن مطرح شد که کتائب القسام ویدیویی از صحبت های سه زن اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو و ارتش این رژیم منتشر کرد که در آن از بی تفاوتی آنها نسبت به اسرا و عدم مذاکره در زمینه تبادل اسرا انتقاد کرده بودند.

ویدیو: صحبت های انتقادی یکی از اسرای اسرائیلی در نوار غزه خطاب به سران رژیم صهیونیستی

متن پیام این زن اسرائیلی به شرح زیر است:

“بنیامین نتانیاهو سلام، ما ۲۳ روز است که اینجا در اسارت حماس هستیم، دیروز خانواده‌های اسرا کنفرانس خبری برگزار کردند و ما می‌دانیم که قرار بود آتش‌بس اعلام شود و تو باید ما را آزاد می‌کردی، تو وعده دادی که ما را آزاد می‌کنی، با این حال ما از شکست سیاسی و امنیتی و نظامی تو در رنج و عذابیم، به سبب شکست هفتم اکتبر که تو مسبب آن بودی، زیرا حتی یک نظامی هم در آنجا نبود و کسی به کمک ما نیامد، کسی آنجا از ما دفاع نکرد، ما شهروندانی بی‌گناه و ساده هستیم، شهروندانی که به دولت مالیات می‌دهیم، ما اکنون اینجا در اسارت هستیم، بدون هیچ شرطی، تو ما را می‌کشی، آیا می‌خواهی همه ما را به قتل برسانی؟ تو از ارتش می‌خواهی ما را به قتل برساند، آیا بس نیست که همه را نابود کردی؟ آیا بس نیست که بسیاری از شهروندان اسرائیلی کشته شدند؟ همین الان ما را آزاد کن، شهروندان و اسرای آن‌ها (فلسطینیان) را آزاد کن، ما را آزاد کن، همه را آزاد کن، ما می‌خواهیم نزد خانواده‌هایمان بازگردیم، همین الان… الان… الان.”

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.