در نتیجه حمله پهپادی ارتش اسرائیل به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، سه فلسطینی به شهادت رسیده و چند نفر دیگر زخمی شدند.

طبق روال شب‌های گذشته در جنین، درگیری‌های مسلحانه بین نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست به‌صورت پراکنده ادامه دارد. در روزهای اخیر نیروهای امنیتی اسرائیل چندین بار برای بازداشت یا ترور مهره های اصلی مقاومت به اردوگاه جنین یورش برده اند. از این رو این منطقه تبدیل به صحنه اصلی نبرد میان مبارزان فلسطینی و ارتش اسرائیل شده است و شاهد بیشترین درگیریها است.

در ادامه تنش‌ها و درگیریها بین نیروهای اشغالگر اسرائیلی و مبارزان فلسطینی در اردوگاه جنین، نیروهای فلسطینی صبح امروز یک دستگاه بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی را با بمب‌های دست‌ساز مورد هدف قرار دادند. در یکی دیگر از این نبردها، سه مبارز فلسطینی که با استفاده از سلاح گرم با اشغالگران اسرائیلی درگیر شده بودند، توسط پهپادهای رژیم اسرائیل شناسایی و مورد هدف قرار گرفتند.

در این حمله سه مبارز فلسطینی با نامهای ینال حمران، محمد یونس جرار و وئام الحریری به شهادت رسیدند.

لازم به ذکر است، در روز دوشنبه هشتم آبان نیز نیروهای رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین حمله کرده و سه فلسطینی را به شهادت رسانده بودند. ارتش اسرائیل در حملات به جنین از پشتیبانی هوایی پهپادهای شناسایی و تهاجمی برخوردار است و تحرکات نیروهای فلسطینی را به شدت سرکوب میکند.

بیشتر بخوانید: حمله سنگین ارتش اسرائیل به اردوگاه جنین (ویدیو)

اسامی و تصاویر شهدای حمله پهپادی اسرائیل به اردوگاه جنین: ینال حمران، محمد یونس جرار و وئام الحریری از فلسطینی های اردوگاه جنین به شهادت رسیدند.
ویدیو: لحظه ترور سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در حمله بامداد امروز پهپاد ارتش اسرائیل به اردوگاه جنین
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.