صحنه های دیدنی و جذاب از نبرد جانانه نیروهای مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در اطراف اردوگاه الشاطی و محله شیخ رضوان واقع در شهر غزه.

نیروهای مقاومت در این حملات بیش از ده خودروی نظامی را با خمپاره های الیاسین ۱۰۵ منهدم می‌کنند.

ابو عبیده، سخنگوی کتائب القسام با انتشار ویدیویی از این حملات، در یک پیام صوتی گفت:

«مجاهدان ما در خطوط پیشروی دشمن در شمال غرب و جنوب شهر غزه و بیت حانون می جنگند. در ۴۸ ساعت گذشته ۲۴ خودروی نظامی شامل تانک، نفربر و بولدوزرهای دشمن را منهدم کرده‌ایم. خودروهای نظامی دشمن با موشک های ضد زره هدایت شونده مورد حمله قرار می‌گیرند. نیروهای دشمن که در ساختمان ها مستقر شده اند را با خمپاره های الیاسین ۱۰۵ هدف قرار می‌دهیم. رزمندگان ما همچنان از پشت سر نیروهای دشمن بیرون می‌آیند و از فاصله صفر با آنها درگیر می‌شوند. ما در جنگ نابرابری هستیم، اما این جنگ در جهان تدریس خواهد شد و در تاریخ جاودانه خواهد شد. دشمن ویرانی را می‌کارد و ناامیدی، شکست و شرمساری را درو خواهد کرد.»

رشادت فلسطینی ها در این نبرد آنجایی مشخص می‌شود که در زیر بمباران لحظه‌ای جنگنده ها و پهپادها، یک نفر در مقابل خودروهای زرهی اسرائیلی و با شجاعت و ایمان تمام، خمپاره را شلیک می‌کند. علیرغم برتری هوایی و دریایی و حتی پیشروی زمینی ارتش اسرائیل، شکست سنگینی در انتظار ارتش اسرائیل است، چرا که تسلیحات و امکانات بروز دنیا نمی‌تواند آنها در برابر حملات چریکی و تاکتیک های خاص مقاومت حفظ کند. گواه این حرف در این ویدیو نشان داده می‌شود.

ویدیو: انهدام خودروهای نظامی ارتش اسرائیل توسط نیروهای مقاومت در اردوگاه الشاطی و محله شیخ رضوان واقع در شهر غزه.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. amir یکشنبه, ۱۴ آبان, ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

    الله اکبر…خدایا یار و یاورشون باش…حیف ما اونجا نیستیم کمکشون کنیم
    یا لیتنی کنت معکم

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.