محاصره شهر غزه تکمیل شد

چهارشنبه 24 آبان 1402 - 20:33
https://iswnews.com/?p=109069

نیروهای اشغالگر رژیم اسرائیل با پیشروی از شمال و جنوب محله الشاطی در شمال‌غرب شهر غزه به یکدیگر رسیدند و بدین ترتیب شهر غزه در محاصره کامل قرار گرفت.

تصاویر منتشر شده از نیروهای ارتش رژیم اسرائیل نشان می‌دهد که آنها در ادامه پیشروی‌های خود موفق به کنترل ایستگاه پلیس عرفات و دانشگاه الأزهر شده‌اند و عملیات پاکسازی ساختمان‌های اطراف این دانشگاه را به اتمام رسانده‌اند.

نظامیان اسرائیلی در دانشگاه الأزهر

پس از پیشروی نیروهای اسرائیلی در این منطقه، بیمارستان الشفاء نیز به کنترل اسرائیل درآمده است. نیروهای اسرائیلی به بیمارستان الشفا یورش برده و اقدام به پاکسازی آن کردند. گفته می‌شود وضعیت بیمارستان همچنان بحرانی است و نیروهای اسرائیلی پس از بازجویی افراد پناه گرفته در بیمارستان و بازداشت تعدادی از آنها، از این مکان درمانی خارج شده‌اند.

درگیری‌ها میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی هم اکنون در اطراف دانشگاه الاسراء و ورزشگاه یرموک جریان دارد و تبادل آتش سنگین میان طرفین برقرار می‌باشد.

درگیری‌ها در مناطق بیت حانون، شیخ رضوان، التوام و تل الهوا نیز ادامه دارد.

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. وافن اس اس چهارشنبه, ۲۴ آبان, ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

    کار حماس و غزه رسما تمام شده
    اگر سریعتر جبهه ی جدیدی بر علیه اسرائیل باز نشه، کار کشور ایران هم یکسره می شه. چرا که حمله ی بعدی به یمن و حزب الله خواهد بود اون هم قطعا با تجاوز علنی و غیرقانونی، مثل حمله ی پیش دستانه ای که به جمال عبدالناصر انجام داد و هیچ گاه محکوم نشد …..

    پاسخ
    1. م پنجشنبه, ۲۵ آبان, ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

      جوک جالبی بود

  2. amir چهارشنبه, ۲۴ آبان, ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

    خب اتفاقی که نباید می افتاد هم افتاد وضعیت رو به روز وخیم تر از روز قبل…مگه امداد های غیبی خدا به کمک نیرو های مقاومت بیاد و گرنه از بیانیه و محکومیت ابی گرم نمیشه… یکی از مقامات اسرائیل سال ۹۵ گفت ارتش سوریه ضعیف شده و دیگه خطری برای اسرائیل نداره و امروز ما داریم اینو به وضوح میبینیم…سال ها جنگ داخلی و خیانت کشورهای عربی و ترکیه توانی برای سوریه باقی نگذاشته متاسفانه

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.