رهبر انقلاب اسلامی در دیدار صمیمانه مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمع دیگری از قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی نکاتی را در خصوص آخرین تحولات منطقه بیان کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” امام خامنه‌ای در ۱ آذر ماه طی دیدار صمیمانه مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمع دیگری از قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی بیان داشتند: رژیم صهیونیستی در حادثه طوفان‌الاقصی به دست حماس ضربه فنی شد و با همه جنایاتش نتوانسته این شکست سنگین را جبران کند و در آینده هم نخواهد توانست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنرانی امروز، به بیان نوعی جمع‌بندی از حوادث اخیر غزه در قالب یک تعبیر ورزشی پرداختند و گفتند: رژیم صهیونیستی در حادثه طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد و حماس نه به‌عنوان یک دولت و کشورِ با امکانات زیاد، بلکه به‌عنوان یک گروه مبارز توانست رژیم غاصب صهیونیست را با آن‌همه امکانات ضربه فنی کند.

ایشان با اشاره به ناتوانی صهیونیست‌ها برای خارج شدن از زیر بار فشار و ننگ این شکست مفتضحانه، افزودند: آنها برای جبران، در بیمارستان‌ها و مدارس غزه قدرت‌نمایی می‌کنند اما این کار مشابه کار ورزشکاری است که در میدان شکست خورده اما برای تلافی با حمله به طرفداران تیم مقابل، به آنها فحاشی و کتک‌کاری می‌کند.

رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه باخت سنگین رژیم صهیونیستی با این جنایات جبران نخواهد شد، گفتند: بدانند که این ظلم و بی‌رحمی‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و بمباران‌ها عمر رژیم غاصب را کوتاه‌تر خواهد کرد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.