حمله تروریستی عوامل جیش العدل به پاسگاه راسک شکست خورد

چهارشنبه 20 دی 1402 - 18:06
https://iswnews.com/?p=112269

حمله مسلحانه عوامل گروه تروریستی موسوم به “جیش العدل” به یکی از پاسگاه‌های نیروی انتظامی در شهرستان راسک واقع در جنوب شرقی ایران شکست خورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” بامداد امروز ۲۰ دی ماه، عوامل گروه تروریستی موسوم به جیش العدل، به پاسگاه جنگل در روستای بیدلد در شهرستان راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان حمله کردند. در جریان این درگیری، گروهبان امیرحسین حسین آبادی، از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسید.

گروه تروریستی جیش العدل با انتشار بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

طبق اظهارات سلیم کدخدا، فرماندار راسک، این درگیری از ساعت یک بامداد آغاز شد و تا سه ساعت به طول انجامید و در نهایت با بی نتیجه ماندن حمله تروریست‌ها و متواری شدن آنها، درگیری پایان یافت. نیروی انتظامی از ادامه تلاش‌ها برای دستگیری افراد مسلح و عوامل این حمله تروریستی خبر داده است.

تصویری از شهید گروهبان امیرحسین حسین آبادی

پیش از این حمله و در روزهای اخیر، اکرم نارویی یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروه‌های تروریستی در جنوب شرق ایران توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه بمپور استان سیستان و بلوچستان شناسایی و در حین فرار کشته شده بود. این فرد در حمله اخیر به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و همچنین ترور دو نفر از کارکنان فراجا در بهمن ماه سال گذشته، نقش داشته است.

دور جدید فعالیت و تحرکات گروه تروریستی جیش العدل در استان سیستان و بلوچستان و همچنین حملات تروریستی داعش در شهر کرمان، با درگیری‌های گروه‌های مقاومت با اسرائیل و آمریکا همزمان شده است. این تحرکات بی شک با پشتیبانی سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و اسرائیل و با هدف فشار بر روی ایران انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: ۱۱ شهید در حمله تروریستی به فرماندهی انتظامی راسک

نقشه: موقعیت پاسگاه جنگل در روستای بیدلد از توابع شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان / برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.