رهبر انصارالله: ما در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس هستیم

چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 00:36
https://iswnews.com/?p=113759

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنرانی به مناسبت شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی، رهبر شهید انقلاب یمن گفت: «ترور این شهید قرآن، با نظر و تحریک آمریکا و توسط حکومت ظالم وقت بر علیه طرح قرآنی در یمن انجام شد.»

سید الحوثی با توصیف تلاش‌های سه ساله شهید سید حسین الحوثی برای اجرای طرح قرآنی و نظرات وی برای جلوگیری از نفوذ دشمن به جامعه یمن، گفت: «آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا با نفوذ و سلطه بر اندیشه و افکار انسان، نظریه دینی و فعالیت های مختلف فرهنگی را تحت سلطه و کنترل خود درآورند. رویکردها و سیاست‌هایی که برخی دولت های پیشین مدنظر قرار دادند، تسلیم شدن در مقابل آمریکا و فراهم کردن زمینه‌ی سیطره این کشور بر ملت‌هاست.»

رهبر انصارالله با اشاره به ابعاد سیطره آمریکا شامل: سیطره سیاسی، نظامی، امنیتی مثل تکفیریسم، اقتصادی، فکری و…؛ وقایع ۱۱ سپتامبر را یکی از برنامه‌هایی دانست که پروژه‌ی صهیونیست‌ها بود تا بتوانند از طریق آن برای تغییر هویت مسلمانان و اشغال کشورهایشان اقدام کنند.

سید الحوثی در تعریف پروژه قرآنی گفت که این پروژه هرگز بنا بر دیدگاه نژادی، گروهی، فرقه ای و علیه مردم نبوده بلکه مسئله اول آن فلسطین است و در دشمنی با آمریکا، رژیم صهیونیستی و لابی یهودی‌هاست.

وی در ادامه به شهادت سید حسین الحوثی اشاره کرد و گفت: «دشمنان پس از ناتوانی در برابر صدایی که به سایر مناطق و استان ها رسیده بود، به تهاجم نظامی روی آورد. رهبر شهید در مواجهه با این حمله بزرگ، نه آرایش و توان نظامی داشت و نه برای موقعیت نظامی اش تدارکی دیده بود. علاوه بر بمباران، محاصره کامل نیز برای جلوگیری از رسیدن غذا و دارو به مران اعمال شد تا اینکه رهبر شهید به همراه بیش از ۲۰۰ نفر دیگر به شهادت رسید.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی تاکید کرد، آمریکا و انگلیس به عنوان بازوهای اختاپوس شرارت و ظلم هستند و لابی یهودی به عنوان پرچمدار شیطان است که بر جوامع غربی به ویژه آمریکا سیطره یافته و از توانمندی و امکانات آن به نفع خود بهره برداری می‌کند. وی مجددا تاکید کرد که توطئه های دشمنان خطرناک است و تصادفی نیست. این توطئه‌ها در یک استراتژی طراحی شده‌اند و باید در کتاب های آموزشی تدریس شود زیرا هدف نهایی دشمن از سیطره بر امت اسلامی و رهایی از دست اسلام است.

رهبر انصارالله با انتقاد از بی تفاوتی به جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین گفت: «در مقابل هر یک یهودی در فلسطین، ۱۵۰ هزار مسلمان وجود دارد اما مسلمانان فقط تماشاچی هستند و قادر به انجام هیچ کاری برای حمایت از فلسطین نیستند. اگر مزدوران بر یمن سیطره می‌یافتند، دریای سرخ هرگز شاهد اقدامات امروز ما نبود. دریای سرخ و تنگه باب المندب برای اولین بار به ابزار فشار موثری بر دشمنان تبدیل شد. تأثیر موقعیت کشور ما و ناراحتی لابی یهودی از این موقعیت همان چیزی است که آمریکایی ها و انگلیسی ها را درگیر جنگ علیه کشورمان کرد.»

رهبر انصارالله همچنین افزود، فرهنگ قرآنی همان چیزی است که مردم ما را به سطحی پیشرفته و جسارت عظیمی در مقابله با آمریکا و اسرائیل رسانده است. ما برای مقابله با سه گانه شیطانی “آمریکا، اسرائیل و انگلیس”، با ایمان به راه افتادیم. ما در یک نبرد مقدس، «نبرد فتح موعود و جهاد مقدس» هستیم و در این راه آماده فداکاری هستیم و به پیروزی و وعده خداوند متعال اطمینان داریم.

بیشتر بخوانید: رهبر انصارالله: آمریکا برای توقف عملیات ما دست به دامان چین شد!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.