حزب الله سومین پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرد (ویدیو)

دوشنبه 7 اسفند 1402 - 13:00
https://iswnews.com/?p=114506

نیروهای یگان دفاع هوایی حزب الله با شلیک موشک زمین به هوا، یک فروند پهپاد هرمس ۴۵۰ ارتش اسرائیل را در جنوب لبنان ساقط کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای یگان دفاع هوایی حزب الله صبح امروز ۷ اسفند ماه، با شلیک موشک زمین به هوا، یک فروند پهپاد هرمس ۴۵۰ ارتش اسرائیل را در آسمان منطقه اقلیم التفاح ساقط کردند.

همزمان با این اقدام، رسانه‌های صهیونیستی از وقوع یک انفجار و به صدا درآمدن آژیر خطر در حومه‌ی شهرک العفوله در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها، صدای انفجار و آژیر خطر به دلیل مقابله سامانه پدافندی فلاخن داود ارتش اسرائیل با یکی از موشک های پدافندی حزب الله بوده است.

بیشتر بخوانید: دانش نظامی: پهپاد هرمس ۴۵۰

حزب الله پیش از این، دو فروند پهپاد هرمس ۴۵۰ و هارون ۱ را در تاریخ های ۱۴ آبان و ۲۷ آبان ماه در آسمان مناطق جنوبی لبنان سرنگون کرده است. بنابراین این پهپاد سومین فروند از پهپادهای اسرائیلی است که توسط حزب الله ساقط می‌شود.

پهپاد هرمس ۴۵۰ از جمله پهپادهای شناسایی-رزمی کلاس متوسط ارتش اسرائیل است که نقش موثر و بسیار مهمی در شناسایی مواضع و تحرکات میدانی رزمندگان حزب الله در مرزهای جنوبی دارد. این پهپاد و دیگر پهپادهای اسرائیلی به طور مداوم و به تعداد بالا در این مناطق در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید:
انهدام پهپاد ناشناس در جنوب لبنان
انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ اسرائیلی در جنوب لبنان (ویدیو)

ویدیو: آخرین لحظات از پرواز و سقوط پهپاد هرمس ۴۵۰ اسرائیل در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.