آخرین اخبار از جبهات نوار غزه، ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

دوشنبه 14 اسفند 1402 - 22:10
https://iswnews.com/?p=114984

در جریان ۱۵۰مین روز از درگیری‌های نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اهداف مختلفی را در این باریکه مورد حمله قرار داد. گروه‌های مقاومت نیز حملاتی را علیه محل تجمع نیروها و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی در نوار غزه ترتیب دادند.

۱- توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون، مناطق جنوب غرب غزه، شمال خان یونس، شرق اردوگاه المغازی، شمال اردوگاه النصیرات، شرق شهر رفح و شرق شهر خان یونس را مورد هدف قرار داد.

۲- ارتش اسرائیل از ترور یکی از فرماندهان میدانی حماس به نام “محمود محمد عبد حظ” در حملات هوایی به نوار غزه خبر داد.

۳- نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز با یورش به شهرک حمد در غرب خان یونس، ده‌ها فلسطینی را بازداشت کردند و سایر فلسطینی‌ها را مجبور به ترک این شهرک کردند. همزمان با یورش صهیونیست‌ها، حملات توپخانه‌ای نیز علیه شهرک حمد انجام شد که طی آن چند فلسطینی شهید و زخمی شدند. در برخی از مناطق شهرک حمد نیز نظامیان رژیم صهیونیستی مانع از خروج غیرنظامیان شده و اجازه رسیدگی به پیکرهای شهدا و مجروحین را نمی‌دهند.

۴- رزمندگان کتائب القسام، ۴ عراده تانک و ۲ دستگاه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در محله الأمل واقع در غرب شهر خان یونس مورد هدف قرار دادند. همچنین نیروهای القسام، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را با راکت مورد هدف قرار دادند.

۵- مناطق سدیروت و نیرعام واقع در سرزمین‌های اشغالی هدف حمله راکتی سرایا القدس قرار گرفت. علاوه بر این حمله، رزمندگان سرایا القدس، محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند.

۶- کتائب المجاهدین نیز از هدف قرار دادن محل تجمع نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شرق غزه خبر داد.

۷- تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که پس از عملیات‌های متعدد گروه‌های مقاومت، نظامیان رژیم اسرائیل از مناطقی در محله الزیتون عقب نشینی کرده و تعدادی از فلسطینی‌ها به محل سکونت خود بازگشته‌اند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.