آخرین اخبار از جبهات نوار غزه، ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 17:52
https://iswnews.com/?p=115123

در جریان ۱۵۳مین روز از درگیری‌های نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اهداف مختلفی را در این باریکه مورد حمله قرار داد. گروه‌های مقاومت نیز حملاتی را علیه محل تجمع نیروها و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در مناطقی در نوار غزه ترتیب دادند.

۱- روزنامه عبری زبان هاآرتس پس از تحقیقاتی اعلام کرد که ۲۷ نفر از فلسطینی‌های ساکن نوار غزه که از آغاز جنگ در این باریکه توسط نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده بودند، به شهادت رسیدند.

۲- توپخانه‌ ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون، جنوب غرب غزه، اردوگاه النصیرات، شمال خان یونس، جنوب شرق دیر البلح و شرق خان یونس را مورد هدف قرار داد.

۳- در نتیجه بمباران تعدادی از منازل در اردوگاه النصیرات و دیر البلح، دستکم ۱۷ فلسطینی به شهادت رسیدند. در پی بمباران محله الجنینه در شرق رفح نیز ۵ فلسطینی زخمی شدند.

۴- رزمندگان سرایا القدس، محل تجمع نظامیان اسرائیلی در جنوب محله الزیتون شهر غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند.

۵- کتائب القسام اعلام کرد که رزمندگان این گروه در روز گذشته، بیش از ۲۰ نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی را در ساختمانی در شهر حمد در خان یونس در کمینی سخت گرفتار کرده و با چند فروند راکت، آن‌ها را هدف قرار دادند. در نتیجه این عملیات، تعدادی از نیروهای اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.