مانور نظامی ارتش یمن برای نبرد زمینی با اسرائیل (تصاویر)

دوشنبه 21 اسفند 1402 - 16:12
https://iswnews.com/?p=115312

نیروهای ویژه منطقه ششم نظامی ارتش یمن، مانور نظامی ویژه‌ای را تحت عنوان “مسیر ما قدس است” برگزار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” یگان‌های ویژه ذخیره منطقه ششم نظامی (استان‌های الجوف، صعده و عمران) ارتش یمن در راستای آمادگی نظامی برای نبرد آزادسازی فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی، مانور نظامی ویژه‌ای را تحت عنوان “مسیر ما قدس است” اجرا کردند.

این مانور شبیه سازی هجوم زمینی به مواضع اسرائیل در صحرای نقب و کنترل شهرک های دیمونا، اردوگاه ها و مراکز فرماندهی ارتش اسرائیل بود.

در این مانور تعدادی از مقامات دولت نجات و جنبش انصارالله به ویژه محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن، استاندار‌ها و شیوخ قبایل استان‌های الجوف و صعده و همچنین تعدادی از مقامات ارشد نظامی ارتش و منطقه ششم نظامی حضور داشتند.

محمد علی الحوثی در سخنرانی خود در این مانور نظامی خاطرنشان کرد که این مانور نظامی، نه یک بازی شطرنج، بلکه برنامه ریزی و آمادگی برای مقابله با دشمنان یمن و دشمنان امت اسلامی است.

لازم به ذکر است که نیروهای ارتش یمن از ابتدای جنگ فلسطین تاکنون مانور نظامی و رژه‌های متعددی را در مناطق مختلف نظامی یمن، در راستای آمادگی برای مشارکت در نبرد زمینی، دریایی و… در فلسطین اشغالی برگزار کرده‌اند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.