حمله دوباره جنگنده های اسرائیل به عمق لبنان (ویدیو)

سه شنبه 22 اسفند 1402 - 17:38
https://iswnews.com/?p=115378

جنگنده‌های اسرائیلی در ادامه حملات هوایی خود به مناطق جنوبی و شرقی لبنان مناطق بنت جبیل، الخیام، وادی برغز را در استان نبطیه و دو ساختمان غیرنظامی در استان بقاع را بمباران کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” جنگنده‌های اسرائیلی از صبح تا عصر امروز مناطق بنت جبیل، الخیام، وادی برغز واقع در شمال استان نبطیه، منطقه ضهور العیرون در حومه‌ی شهرک سرعین و روستای نبی شیث در استان بقاع را بمباران کردند.

در جریان این حملات دستکم هشت نفر زخمی شده اند. جنگنده های اسرائیل بامداد امروز نیز حملات دیگری را به شهر بعلبک در شرق لبنان انجام داده بودند که منجر به شهادت یک لبنانی شده بود.

ارتش اسرائیل این دو ساختمان را مقر نظامی حزب الله در منطقه بعلبک دانسته و مدعی است که در داخل تسلیحات قابل توجهی ذخیره شده است که در عملیات‌های جنوب لبنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. صهیونیست ها این حملات را در پاسخ به حمله راکتی صبح امروز حزب‌الله به شمال جولان اشغالی عنوان کرده اند.

حمله هوایی اسرائیل به روستای نبی شیث دومین اقدام تحریک آمیز امروز اسرائیل در عمق لبنان است. روستای نبی شیث محل دفن شهید سید عباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب الله است و حمله به این منطقه از لحاظ روانی اهمیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: حمله هوایی جنگنده های اسرائیل به بعلبک و طاریا (ویدیو)

ویدیوی نیروی هوایی ارتش اسرائیل از حملات هوایی به دو ساختمان در استان بقاع واقع در شرق لبنان.
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.