پهپادهای تهاجمی ارتش اسرائیل طی یک حمله تروریستی دیگر، یک خودروی سواری را در منطقه کونین واقع در جنوب لبنان مورد حمله قرار دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” عصر امروز ۱۲ فروردین ماه، در نتیجه حمله پهپادهای تهاجمی ارتش اسرائیل به یک خودروی سواری در منطقه کونین واقع در جنوب لبنان، یکی از اعضای حزب الله به نام اسماعیل علی الزین به شهادت رسید.

اسماعیل علی الزین ۴۴ ساله و با نام جهادی راغب، از رزمندگان حزب الله در شهرک قبریخا است که پیش از نبردهای اخیر علیه رژیم صهیونیستی، در جنگ سوریه و ۳۳ روزه نیز شرکت داشته است.

رسانه های صهیونیستی مدعی هستند که شهید الزین یک از اعضای کلیدی واحد ضدزره نیروهای رضوان حزب الله است و مسئولیت دهها حمله با موشک های ضدزره هدایت شونده به مواضع اسرائیل را به عهده داشته است.

حملات تروریستی پهپادهای اسرائیل در جنوب لبنان نشان می‌دهد که حزب الله در نبردهای زمینی خسارات سنگین و غیرقابل تصوری را به مواضع ارتش اسرائیل وارد کرده و صهیونیست‌ها برای جلوگیری از خسارات بیشتر رو به ترور فرماندهان میدانی و اعضای کلیدی حزب الله آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: حمله تروریستی اسرائیل در البازوریه / عضو ارشد حزب الله شهید شد (ویدیو)

ویدیو: محل وقوع حمله تروریستی ارتش اسرائیل در منطقه کونین
ویدیوی ارتش اسرائیل از لحظه حمله به خودروی شهید الزین در منطقه کونین
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. امیر دوشنبه, ۱۳ فروردین, ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

    اینکه اسرائیل به راحتی افراد رو در داخل لبنان شناسائی و ترور میکنه…یه جای کار مشکل داره….یا سرائیل اطلاعاتش خیلی قویه که متاسفانه هست و یا نفوذی تو لبنان زیاده

    پاسخ
  2. امیر دوشنبه, ۱۳ فروردین, ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

    یه مشکل دیگه ای که هست ضعف پدافند ضد هوایی لبنانه…جالبه اسرائیل قوی ترین پدافند دنیا رو داره ولی لبنان از این لحاظ تقریبا صفره

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.