امام خامنه ای: رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد

سه شنبه 14 فروردین 1403 - 14:53
https://iswnews.com/?p=116335

امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از پاسداران غیور سپاه در حمله رژیم صهیونیستی به محل سفارت ایران در دمشق، پایتخت سوریه را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به دست نیروهای مسلح ایران مجازات خواهد شد.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سردار رشید و فداکار اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، در کنار همرزم بزرگوارش سردار محمد هادی حاج رحیمی، با جنایت رژیم غاصب و منفور صهیونیست به شهادت رسیدند. سلام و رحمت خدا و اولیائش بر آنان و دیگر شهیدان این حادثه، و لعنت و نفرین بر سردمداران رژیم ظالم و متجاوز.
شهیدان ما از خداوند مهربان خود، نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم‌اکنون در جمع اولیاء و صلحاء، متنعم به نِعَم الهی‌اند.
سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت، چشم انتظار شهادت بود. آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده‌اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به‌ویژه هرکه آنان را می‌شناخت سنگین است.  

رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی.

بیشتر بخوانید:
حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق (ویدیو)
شهادت فرماندهان ارشد نیروی قدس در حمله اسرائیل به دمشق

پی نوشت:
– پیام مهم رهبر انقلاب حاوی فرمانی است که قطعا در ساعات یا روزهای آتی توسط نیروهای نظامی ایران اجرا خواهد شد. با توجه به متن این پیام به نظر می‌رسد که واکنش نظامی ایران، به صورت کلی در پاسخ به “حملات اخیر اسرائیل” علیه نیروهای ایرانی در سوریه است و در قالب یک عملیات نظامی پیچیده انجام می‌شود.

– نیروی هوافضای سپاه در رزمایش‌های سال‌های گذشته از جمله رزمایش پیامبر اعظم ۱۷، بارها حملات موشکی و پهپادی به مواضع اسرائیل را شبیه سازی و تمرین کرده است و احتمال زیاد این عملیات نیز در قالب همین تمرینات ارائه می‌شود.

– سپاه در این عملیات می‌تواند با استفاده از موشک‌های فتاح، خیبرشکن، سری فاتح، پاوه و همچنین پهپاد انتحاری شاهد ۱۳۶ پایگاه‌های هوایی، محل استقرار سامانه‌های پدافندی، انبارهای تسلیحاتی و دیگر مواضع نظامی ارتش اسرائیل را مورد حمله ترکیبی و اصابت دقیق قرار دهد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. فرزند ایران سه شنبه, ۱۴ فروردین, ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

    انشاءالله

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.