آخرین اخبار از جبهات نوار غزه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

دوشنبه 27 فروردین 1403 - 20:13
https://iswnews.com/?p=117009

در جریان ۱۹۲مین روز از درگیری‌های نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اهداف مختلفی را در این باریکه مورد حمله قرار داد. گروه‌های مقاومت نیز حملاتی را علیه ارتش اسرائیل ترتیب دادند.

– توپخانه‌ ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون، شمال اردوگاه النصیرات، جنوب شرق شهر غزه، غرب و جنوب غرب غزه و شرق جبالیا را مورد هدف قرار داد.

– هواگردهای اسرائیلی نیز اهدافی در اردوگاه النصیرات، شرق خان یونس، شهرک الفخاری و مناطق غربی شهر غزه را مورد هدف قرار دادند.

– وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدا در نوار غزه تا این لحظه به بیش از ۳۳۷۹۷ نفر افزایش یافته است و شمار مجروحان هم به بیش از ۷۶۴۶۵ نفر رسیده است.

– سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از حمله خمپاره‌ای به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اردوگاه النصیرات خبر داد.

– کتائب المجاهدین اعلام کرد که رزمندگان این گروه، نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شرق جبالیا در شمال نوار غزه مورد هدف قرار دادند.

لازم به ذکر است از ده روز گذشته بیشتر نیروهای رژیم اسرائیل از نوار غزه عقب نشینی کرده اند و فقط تعدادی از نیروها در گذرگاه ارز در امتداد مرز شمالی نوار غزه، و در جنوب شهر غزه در منطقه جحرالدیک تا دریای مدیترانه، در مرز نوار غزه در شرق خان یونس حضور دارند.

بیشتر بخوانید: عقب‌نشینی اسرائیل از مناطقی در غزه؛ تاکتیک یا پذیرش شروط حماس؟

آخرین وضعیت نظامی در نوار غزه پس از عقب نشینی نیروهای رژیم اسرائیل از این باریکه – برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.