نیروهای حزب الله در یک حمله ترکیبی با موشک های ضدزره هدایت شونده و پهپادهای انتحاری مواضع ارتش اسرائیل در شهرک عرب العرامشه را مورد حمله سنگین قرار دادند.

حمله ترکیبی حزب الله به مقر سری اسرائیل در عرب العرامشه / انتقام شهدای عین بعال و شهابیه گرفته شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای حزب الله ظهر امروز ۲۹ فروردین ماه، پس از رصد و کشف محل مقر سری فرماندهی اطلاعات نظامی جدید ارتش اسرائیل را در شهرک عرب العرامشه واقع در شمال غربی فلسطین اشغالی، مورد حمله و اصابت دقیق قرار دادند.

نیروهای حزب الله در ابتدای این حمله ساختمان این مقر را با یک فروند پهپاد انتحاری ابابیل ۲ مورد اصابت قرار داده و سپس در هجوم دیگری خودروی نظامیان اسرائیلی را با موشک ضدزره هدایت شونده مورد حمله قرار داد.

دانش نظامی: پهپاد شناسایی و انتحاری ابابیل ٢

بنابر اعلام رسانه‌های صهیونیستی، در جریان این حمله ۱۸ نفر از نظامیان اسرائیلی زخمی شده‌اند که وضعیت سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

این حمله ۳۲مین هجوم پهپادی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی و در جریان جنگ اخیر است.

لازم به ذکر است که پهپادهای تهاجمی ارتش اسرائیل روز گذشته در دو حمله تروریستی در مناطق الشهابیه و عین بعال سه نفر از اعضای حزب الله و جنبش امل را به شهادت رساندند. نیروهای حزب الله بر اساس معادله‌ای که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان تعیین کرده بود حملات راکتی متعددی در را جبهه کریات شمونه، مرون و جعتون به عنوان پاسخ به این حملات تروریستی انجام دادند. اما حمله عرب العرامشه پاسخ ویژه و محکم‌تری به این دست اقدامات اسرائیل است که در ساعات آتی تلفات سنگین تری را محتمل این رژیم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پاسخ حزب الله به حمله تروریستی اسرائیل / کریات شمونه، مرون و جعتون زیر آتش مقاومت

ویدیو: لحظه اصابت دقیق پهپاد ابابیل ۲ حزب الله به مقر سری فرماندهی اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل در عرب العرامشه (۱)
ویدیو: لحظه اصابت دقیق پهپاد ابابیل ۲ حزب الله به مقر سری فرماندهی اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل در عرب العرامشه (۲)
ویدیوی حزب الله از حمله ترکیبی موشک هدایت شونده و پهپاد انتحاری به مقر سری فرماندهی اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل در شهرک عرب العرامشه
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.