آخرین اخبار از جبهات نوار غزه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 19:55
https://iswnews.com/?p=117136

در جریان ۱۹۴مین روز از درگیری‌های نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اهداف مختلفی را در این باریکه مورد حمله قرار داد. گروه‌های مقاومت نیز حملاتی را علیه ارتش اسرائیل ترتیب دادند.

آخرین اخبار از جبهات نوار غزه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

– توپخانه‌ ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون مناطقی را در نوار غزه مورد هدف قرار داد. عمده این حملات علیه مناطق شمالی اردوگاه النصیرات و شرقی دیر البلح صورت گرفته است.

– هواگردهای اسرائیلی نیز اهدافی در شمال اردوگاه النصیرات و شرق شهر غزه را مورد هدف قرار دادند.

– وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدا در نوار غزه تا این لحظه به بیش از ۳۳۸۹۹ نفر افزایش یافته است و شمار مجروحان هم به بیش از ۷۶۶۶۴ نفر رسیده است.

– رسانه‌های عبری زبان به نقل از مقامات امنیتی اسرائیل مدعی شدند که احتمال آغاز عملیات زمینی در رفح بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است و تعدادی از نیروهای ارتش فراخوانده شده‌اند.

– ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر، منازلی در شهر رفح، محله شجاعیه شهر غزه و گروهی از فلسطینی‌ها در محله شیخ رضوان را مورد هدف قرار داد که طی این حملات دستکم ۲۲ فلسطینی از جمله ۴ کودک شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

– رزمندگان کتائب القسام، یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق دیر البلح را با استفاده از راکت الیاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند.

– محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نتیجه بمباران محله شیخ رضوان در شهر غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی به شهادت رسید.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.