بخش رسانه‌ای حزب الله لبنان دو فیلم ویدئویی از حملات یگان ضد زره حزب الله علیه مواضع رژیم اسرائیل در جنوب مرزهای لبنان منتشر کرد.

ویدئو اول مربوط به حمله با موشکهای ضدزره به مواضع ارتش رژیم اسرائیل در شهرک شتولا و ویدئو دوم مربوط به حمله با موشکهای ضدزره در شهرک متولا است.

نکته جالب و مهم در این ویدئوها این است که نیروهای اسرائیلی از خانه های شهرک نشینان به عنوان مقر و مخفیگاه در مبارزه با حزب الله استفاده می کنند. بنابراین اکنون کاملا مشخص است که چرا خانه های شهرک نشینان در شمال فلسطین بدین شکل تخریب و یا خسارت وارد شده است. زیرا دلیل اصلی تخریب خانه های شهرک نشینان خود ارتش رژیم اسرائیل است، رژیم ترسویی که از خانه های شهرک نشینان به عنوان پایگاه و مقر نظامی استفاده می کند!

حمله با موشکهای ضدزره به شهرک شتولا
حمله با موشکهای ضدزره به شهرک متولا

ذکر این نکته ضروری است که آینده و سرنوشت شهرک‌نشینان اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی به دلیل پیامدهای جنگ مبهم است و ساکنان شمال اسرائیل احساس می کنند که رها شده اند. مشاهده ویرانی ها و تخریب گسترده خانه‌های شهرک نشینان به دلیل بی کفایتی رژیم اسرائیل، صبر شهرک نشینان آواره اسرائیلی را لبریز کرده است.

اخیرا رئیس انجمن خط منازعه و رئیس شورای منطقه ای “میتا آشر” در جلیل غربی عنوان کرده است که شهرک نشینان آواره بیش از ۱۰۰ روز است که با بچه‌هایشان در هتل‌ها محبوس شده‌اند و دولت هیچگونه پاسخی به درخواستهای آنها نمی‌دهد. وی تاکید که وضعیت تا اندازه ای بغرنج است که آنه مجبورند مردگان خود را در نیمه‌های شب دفن کنند!

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.