اسارت چند نظامی اسرائیلی در غزه

یکشنبه 6 خرداد 1403 - 04:06
https://iswnews.com/?p=118699

کتائب القسام با انتشار ویدیوی فوق اعلام کرد که رزمندگان این گروه عصر روز گذشته، نیروهای صهیونیستی را به سمت یک تله در یک تونل در اردوگاه جبالیا کشانده و با آن‌ها از نقطه صفر درگیر شدند که طی این درگیری تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند. همچنین رزمندگان القسام تعدادی از نیروهای اسرائیلی را به اسارت گرفتند.

در همین رابطه، ابوعبیده، سخنگوی کتائب القسام اظهار داشت: در حالی دشمن بازگرداندن اجساد برخی اسرای کشته شده در زیر آوار و منازل بمباران شده را یک دستاورد نظامی و اخلاقی با وجود تداوم جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین معرفی می‌کند، اما مجاهدان القسام در کمین آنها نشسته و طی دو هفته اخیر، دهها عملیات را در جبالیا، رفح، بیت حانون و در همه محورهای نبرد انجام داده‌اند.

وی افزود: تازه‌ترین این عملیات‌ها عصر شنبه در شمال نوار غزه انجام شد و طی آن مجاهدان القسام یک تیم نظامی صهیونیستی را به داخل یکی از تونل‌ها در اردوگاه جبالیا کشانده و با آن‌ها در داخل و دهانه تونل درگیر شدند. مجاهدان القسام از نقطقه صفر با نظامیان صهیونیست درگیر شده و با نارنجک و بمب به نیروی پشتیبانی که به مکان حادثه آمده بود، حمله کردند و که طی آن چند نظامی صهیونیست کشته، زخمی و اسیر شدند. همچنین نیروهای القسام، سلاح‌ها و تجهیزات صهیونیست‌ها را به کنترل خود درآوردند و به سلامت از مکان عملیات خارج شدند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.