ارتش آمریکا به دستور وزیر دفاع این کشور ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن، مجهز به جنگنده های F-35C و زیردریایی یواس‌اس جورجیا را به منطقه غرب آسیا اعزام کرد.

سرلشکر پت رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا طی بیانیه خبری اعلام کرد، لوید جی آستین وزیر دفاع آمریکا با یوآف گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی پیرامون برنامه‌های دفاعی این کشور در دفاع از رژیم صهیونیستی در برابر حملات احتمالی ایران و محور مقاومت گفتگو کرد.

آستین در این گفتگو با بررسی تهدیدات ایران و حزب الله و همچنین توافق آتش بس و مبادله اسرا با حماس تاکید کرد که دستور داده است تا گروه ضربتی حامل ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن، مجهز به جنگنده های F-35C و همچنین زیردریایی یواس‌اس جورجیا (SSGN 729) هرچه سریعتر خود را به منطقه غرب آسیا برساند.

لشکرکشی ناوهای آمریکا نشانگر این است که آمادگی لازم غربی‌ها برای اقدام دفاعی-تهاجمی در درگیری احتمالی با محور مقاومت مهیا شده است. گذر زمان لازمه عملیات احتمالی ایران و محور مقاومت علیه اسرائیل است اما موجب آمادگی بیشتر ائتلاف غربی‌ها نیز شد. حالا باید دید برنامه محور مقاومت برای پاسخ به شرارت‌های اسرائیل چیست و گذر زمان چه تاثیری در پیشبرد آن داشته است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.