نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه، رزمایشی را برای آموزش سوخت رسانی هوایی به جنگنده‌های خود برگزار کرد.

در این رزمایش هشت فروند جنگنده F-35 و F-15 و یک فروند هواپیمای سوخت رسان رام ۷۰۷ مشارکت داشتند. جنگنده‌های اسرائیلی در این رزمایش یک سورتی پرواز از راه دور را در عمق خاک دشمن فرضی همراه با چند دور سوخت گیری شبیه سازی کردند.

سوخت‌گیری هوایی یک قابلیت مهم و ضروری در سیستم هواپیماهای نظامی است و امکان پرواز طولانی مدت در هوا را فراهم می‌کند. بی شک این رزمایش تمرینی برای حمله هوایی به خاک ایران و یک جنگ روانی در این برهه از مذاکرات مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در قطر است. گواه این جنگ روانی نیز اشاره معنادار آویخای ادرعی، سخنگوی عربی ارتش اسرائیل به آیه ۶۰ سوره اَنقال ‏”وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ” (و برای مقابله با دشمن هرچه می‌توانید نیرو فراهم کنید) در کنار تصاویر رزمایش یادشده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. سرباز وطنم جمهوری اسلامی ایران دوشنبه, ۲۹ مرداد, ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

    با سلام و عرض ادب خدمت رهبری معظم جمهوری اسلامی ایران امام خامنه ای فرمانده کل قوا انگشت اشاره ام سمت رژیم صهیونیستی و نامش و اسرائیل و نخست وزیر احمق آن نتانیاهو است بدانید هیچ غلطی نمیتوانید بکنید ،هیچ غلطی نمیتوانید بکنید ،هیچ غلطی نمیتوانید بکنید چون دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چنان آتیشی بر سرتان فرود خواهند آورد که آرزو کنید به جهنم برید این را ما در سوریه ، عراق ،لبنان، یمن به شما نشان دادیم پس خوشحال باشید و شادمان از ترور شهید دکتر اسماعیل همین در تهران اشک چشمانتان در خواهیم آورد ای گرگ صفتان انسان نمای روزگار ما این راهم هم نتانیاهو احمق بداند و هم گالانت وزیر جنگ رژیم تل‌آویو

    پاسخ
  2. حسین دوشنبه, ۲۹ مرداد, ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

    چهل و اندی سال است که از انقلاب می گذرد و قبل ازان هم شاه اسراییل را به رسمیت نشناخته بود
    مرگ براسراییل و اسراییل باید نابود شود شعار ماست
    پس کی?
    غزه را که نابود کرد اگر همینطور پیش برود لبنان را هم نابود می کند به ایران هم که چند بار حمله کرده و خاک ما را مورد تجاوز قرار داده دانشمندان ما راشهید کرده
    پس کی? یک کشور کوچک که اندازه یک شهر ما جمعیت دارد
    والله خجالتی دارد برای ما

    پاسخ
  3. احمد سه شنبه, ۳۰ مرداد, ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

    رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل محکوم به نابودی و فناست.
    خانه اش سست از خانه عنکبوت است.

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.