حمله تروریستی پهپاد اسرائیل در مرز سوریه-لبنان

چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 18:19
https://iswnews.com/?p=120972

در نتیجه حمله تروریستی پهپادهای اسرائیلی به یک خودروی سواری در نزدیکی منطقه مرزی زبدانی در غرب سوریه، چهار نفر به شهادت رسیدند.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، یک خودروی سواری پس از عبور از ایست بازرسی ارتش سوریه در منطقه الزبدانی به سمت مرز لبنان، مورد حمله پهپادهای تهاجمی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در جریان این حمله تروریستی، سه نفر از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نام های اسامه موفق عریشه، فراس حسین قاسم و حسام زیاد عریشه و یکی از اعضای حزب الله به شهادت رسیده‌اند. صهیونیست‌ها مدعی هستند که یکی از این سرنشینان این خودرو، از اعضای شورای مرکزی جهاد اسلامی بوده است.

حزب الله تا این لحظه بیانیه ای در این خصوص منتشر نکرده است.

اسرائیل از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، توجه زیادی به تحرکات گروه های مقاومت در سوریه، لبنان، نوار غزه و کرانه باختری داشته و حملات تروریستی زیادی را در این راستا انجام داده است. این حملات موجب شهادت وزخمی شدن دهها نفر از نیروهای مقاومت شده که با پاسخ هایی از سوی ایران و حزب الله همراه بوده است اما دولت سوریه به دلایل مختلفی از پاسخ به این حملات اجتناب کرده است. لازم به ذکر است، حملات تروریستی اسرائیل در سوریه و لبنان نیاز شدیدی به رصد هوایی و کشف اطلاعات میدانی دارد که این امر با پروازهای مداوم پهپادها و هواپیماهای جاسوسی آمریکا و انگلیس در دریای مدیترانه و آسمان لبنان و سوریه محقق می شود.

ویدیویی از محل وقوع حمله تروریستی اسرائیل در مرز لبنان-سوریه (۱)
ویدیویی از محل وقوع حمله تروریستی اسرائیل در مرز لبنان-سوریه (۲)
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.