در ادامه عملیات نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی کرانه باختری، ۵ تن از رزمندگان مقاومت از جمله فرمانده گردان طولکرم سرایا القدس به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پس از محاصره منزلی در اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم وارد درگیری مسلحانه با رزمندگان مقاومت شدند.

در جریان این درگیری، نظامیان صهیونیست محل تجمع رزمندگان مقاومت را هدف حمله راکتی قرار دادند که طی این اقدام، ۵ فلسطینی از جمله محمد جابر با نام جهادی “ابو شجاع”، فرمانده گردان طولکرم وابسته به جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسیدند. بدین ترتیب، شمار شهدای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری تا این لحظه به ۱۷ نفر افزایش یافت.

گفته می‌شود نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این درگیری، “محمد قصاص” از نیروهای مقاومت تحت تعقیب اسرائیل را در طولکرم ربودند و تا این لحظه از وضعیت او خبری در دست نیست.

علاوه بر طولکرم، محله الجابریات در جنین و اردوگاه الفارعه در جنوب طوباس نیز طی ساعات اخیر شاهد یورش و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بوده است. نظامیان اسرائیلی به مسجد الاسیر در جنین یورش برده و جاده‌ها و زیرساخت‌های اردوگاه الفارعه را تخریب کردند.

درگیری‌ها میان نظامیان اسرائیلی و رزمندگان مقاومت همچنان در مناطقی از کرانه باختری جریان دارد و رزمندگان مقاومت با انجام اقداماتی مانند انفجار بمب کنار جاده‌ای در مسیر کاروان‌های نظامی اسرائیلی به مقابله با اشغالگران پرداخته‌اند. تاکنون آمار دقیقی از تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر نشده است اما منابع محلی اعلام کردند که دستکم یک نظامی صهیونیست طی ساعات اخیر طی درگیری با رزمندگان مقاومت زخمی شده است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.