در پی حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری، دو تن از رزمندگان مقاومت و فرمانده کتائب القسام در جنین به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل، یک دستگاه خودرو را در شهرک الزبابده در جنوب جنین هدف حمله پهپادی قرار داد. منابع محلی اعلام کردند که نیروهای اسرائیلی اجساد شهدا را ربودند.

در ادامه عملیات رژیم صهیونیستی در جنین، دو تن از رزمندگان مقاومت و فرمانده کتائب القسام در جنین به شهادت رسیدند. ویدیویی که توسط ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده است نشان می‌دهد که وسام حازم، فرمانده کتائب القسام در جنین به همراه یک رزمنده دیگر در حال تبادل آتش با نیروهای پیاده اسرائیلی می‌باشند که در نهایت هدف حمله پهپادی قرار گرفته و به شهادت می‌رسند.

نظامیان اسرائیلی همچنین منزلی محاصره شده در این شهرک را با یک راکت دوش پرتاب مورد هدف قرار دادند. دقایقی پس از درگیری، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی اجازه ورود تیم‌های این سازمان به این شهرک برای امدادرسانی به مجروحان را نداده‌اند.

در ادامه درگیری‌ها، تبادل آتش شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در این منطقه و محله الدمج در جنین صورت گرفت. رزمندگان سرایا القدس در جنین یک دستگاه بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را در محله المدج در اردوگاه جنین با بمبی قوی مورد هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی عملیات خود در مناطق دیگر کرانه باختری را به پایان رساند. نیروهای اشغالگر اسرائیلی پس از ۴۸ ساعت عملیات نظامی علیه اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم و تخریب و ویرانی گسترده در این اردوگاه، از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

همچنین ارتش رژیم اسرائیل پس از ۳۰ ساعت نبرد سهمگین با رزمندگان فلسینی، از پایان عملیات در اردوگاه الفارعه در استان طوباس در کرانه باختری خبر داد.

تا این لحظه، تعدادی شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری به ۲۰ فلسطینی افزایش یافته است که ۱۱ نفر از آنان در جنین، ۵ نفر در طوباس و ۴ نفر دیگر در طولکرم به شهادت رسیدند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.