عملیات نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین واقع در کرانه باختری برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی، سلسله اقداماتی را در جنین و اطراف آن اجرایی نمودند که منتهی به درگیری با رزمندگان مقاومت شد.

کتائب القسام اعلام کرد که مجاهدان این گروه در شهرک کفردان در غرب شهر جنین وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر اسرائیلی شدند. علاوه بر القسام، کتائب شهدای الاقصی نیز اعلام کرد که گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در محله الدمج در شهر جنین در کمینی سخت گرفتار کرد که در این عملیات، تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند.

در همین رابطه، منابع عبری زبان اعلام کردند در درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در محله الجابریات در شهر جنین، یک نظامی اسرائیلی کشته شده و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همزمان با افزایش تبادل آتش، منابع محلی، درگیری مجدد مبارزان مقاومت با نیروهای اشغالگر اسرائیلی و شنیده شدن صدای انفجارهایی در محله الدمج در جنین را مخابره کرده و منابع عبری زبان نیز از وقوع حادثه امنیتی سخت برای نیروهای اسرائیلی در جنین خبر دادند.

یکی از فرماندهان کتائب القسام در گفتگو با رسانه الجزیره اعلام کرد که کمین مجاهدان مقاومت برای نیروهای اشغالگر در محله الدمج پیامی است به دشمن صهیونیستی مبنی بر اینکه حمله به جنین عواقب و پیامدهای سختی به دنبال خواهد داشت. این فرمانده قسامی عنوان کرد که به ملت خود اطمینان می‌دهیم مقاومت با همه تشکیلات آن در کرانه باختری در بهترین مراحل همکاری و هماهنگی قرار دارد.

هم اکنون درگیری‌ها در جنین همچنان ادامه داشته و هواگردهای ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز این شهر و مناطق اطراف آن در حال پرواز می‌باشند. گفته می‌شود نظامیان زخمی صهیونیست توسط بالگردها به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.