بر اثر حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به مدرسه ای در منطقه الجند در مدیریت التعزیه واقع در شمال استان تعز، دو دانش آموز دختر شهید و ۹ دانش آموز دیگر مجروح شدند.

طبق گزارش خبرنگار میدانی تحولات جهان اسلام، جنگنده‌های آمریکایی در هنگام تعطیلی مدرسه ام المومنین عایشه، دو حمله به ورودی و اطراف مدرسه انجام دادند که منجر به شهادت دو دانش آموز به نام های حماس عبدالله عبدالسلام (کلاس هفتم) و سجی احمد دحان (کلاس پنجم) و مجروح شدن ۹ نفر دیگر از دانش آموزان شد. همچنین موج انفجار موجب غش کردن ۱۳ نفر دیگر از دانش آموزان شده است. در حال حاضر دانش آموزان مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند و تحت درمان قرار دارند.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله و مسئول مذاکرات دولت یمن، در پیامی این جنایت را محکوم کرده و تاکید کرد که حملات ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به مناطق غیرنظامی موجب توقف عملیات پشتیبانی نیروهای مسلح یمن در حمایت از فلسطین نخواهد شد.

حمله جنگنده های آمریکایی به اماکن غیرنظامی و حمله چند وقت پیش رژیم صهیونیستی به تاسیسات برق و انبار سوختی بندر الحدیده نشان می دهد که غربی ها در مقابله با اقدامات نیروهای مسلح یمن عاجز هستند و هیچ راهکاری برای مقابله با آنها ندارند. از این رو به تلاش برای اجرای عملیات های تروریستی، ایجاد فشار داخلی و منحرف کردن جنگ در جبهه یمن روی آورده اند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس جمعه, ۲۳ شهریور, ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

    انشالله این دو شهید عزیز با رسول الله و خانم فاطمه زهرا محشور گردند

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.