فرمانده عراقی: عملیات مشترک با یمنی‌ها گسترش خواهد یافت

پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 20:15
https://iswnews.com/?p=121351

ابو آلا الولائی، دبیر کل گردان های سیدالشهدا عراق در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المسیره جزئیات عملیات مشترک مقاومت عراق و ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی را بیان کرد.

دبیرکل گردان های سیدالشهدا در ادامه درباره عملیات های این گروه از مقاومت عراق گفت: «مرحله اول عملیات ما در حمایت از غزه با حمله به پایگاه های آمریکایی در داخل عراق آغاز شد و حملات موثری بود. به لطف خدا توانستیم بیشتر قسمت های پایگاه آمریکایی در اربیل و الحریر را از خدمت خارج کنیم. مرحله دوم عملیات ما بمباران اهدافی در داخل خاک فلسطین اشغالی بود و طی آن نیروگاه ها و بنادر اشدود و حیفا را هدف قرار دادیم. مرحله سوم نیز با عملیات مشترک با قهرمانان یمن آغاز شد که سید عبدالملک نیز به آنها اشاره کرده است.»

الولائی با تاکید بر برنامه ریزی برای اجرای مرحله چهارم گفت این مرحله شامل هماهنگی برای کار در بیش از یک جبهه است.

وی همچنین به مشارکت مقاومت عراق در عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت، ما این عملیات را در بیش از یک جبهه هماهنگ کردیم و موفق شدیم موشک‌ها و پهپادهایمان را همزمان به اهداف برسانیم.

ابو آلا الولائی تحولات دریاهای سرخ و مدیترانه را برای دنیا شگفت انگیز خواند و تاکید کرد که دشمن از مقابله با جبهه آتشین یمن درمانده است. این فرمانده عراقی خود را مفتخر به سربازی سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دانست و گفت ابوعبیده و (سرتیپ یحیی سریع) سخنگوی نیروهای مسلح یمن الگوی جوانان و کودکان عراقی هستند. وی همچنین از تجمعات میلیونی یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد و سخنان مردم یمن را برای رزمندگان جبهه مقاومت روحیه بخش عنوان کرد.

لازم به ذکر است که مقاومت عراق و نیروهای مسلح یمن در طول یک ماه (۱۷ خرداد تا ۱۸ تیرماه) هشت عملیات مشترک علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و دریای مدیترانه اجرا کردند که فشار زیادی را به بنادر فلسطین اشغالی و کشتی های وابسته به صهیونیست‌ها در دریای مدیترانه وارد کرد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.