حمله پهپادی مقاومت عراق به شهر اشغالی ایلات

چهارشنبه 4 مهر 1403 - 21:53
https://iswnews.com/?p=121939

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مواضع اسرائیل در شهر اشغالی ایلات را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای یاری و حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایاتی که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان مرتکب می‌شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در تاریخ ۲۰۲۴/۰۹/۲۵ (۱۴۰۳/۰۷/۰۴) هدفی را در شهر اشغالی ایلات با استفاده از پهپاد مورد حمله قرار دادند.

طبق بررسی‌های تحولات جهان اسلام، این ۱۵۹مین حمله مقاومت عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی در منطقه پس از آغاز جنگ در غزه می‌باشد.

گروه‌های عراقی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) با هدف حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان و همچنین افزایش فشارها بر اسرائیل، تاکنون صدها حمله راکتی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی و نیروهای پشتیبان آنها یعنی تروریست‌های سنتکام در عراق و سوریه ترتیب داده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به همراه دیگر گروه‌های مقاومت در لبنان و یمن، خواستار پایان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ارسال کمک‌ها به این منطقه هستند. عراقی‌ها و سایر اعضای محور مقاومت عنوان کرده‌اند تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه متوقف نشود، حملات و عملیات های موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

ویدیوی حمله پهپادی
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.