کمین رزمندگان القسام در مسیر کاروان زرهی ارتش اسرائیل

پنجشنبه 5 مهر 1403 - 17:28
https://iswnews.com/?p=121948

کاروان زرهی ارتش اسرائیل در جنوب نوار هدف حمله رزمندگان القسام قرار گرفت.

رزمندگان کتائب القسام با کمین در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه، کاروان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

در جریان این عملیات، رزمندگان حماس موفق شدند یک عراده تانک مرکاوا و دو دستگاه بولدوزر D9 را با استفاده از راکت‌های الیاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دهند.

پس از حملات القسام، یک فروند بالگرد بلک هاوک ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل کمین فرود آمد و نیروهای زخمی را به مراکز درمانی منتقل کرد.

ویدیوی منتشر شده توسط القسام

تلفات ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه تاکنون به ۳۴۸ کشته و ۲۲۸۰ زخمی رسیده است. طبق اذعان رسانه‌های اسرائیلی، دستکم ۵۰۰ خودروی زرهی نیز در غزه هدف حمله گروه‌های مقاومت قرار گرفته است.

در طرف مقابل نیز آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به ۴۱۵۳۴ شهید و ۹۶۰۹۲ زخمی افزایش یافته است.

با وجود قتل عام ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی کامل مناطق مختلفی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی همچنان در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده شامل آزادی اسرای صهیونیست در غزه و نابودی گروه‌های مقاومت به ویژه حماس ناکام مانده است.

کتائب القسام، شاخه نظامی حماس در حفظ توان نظامی خود تا حد زیادی موفق بوده و همچنان دارای نیرو و تسلیحات قابل توجهی در نوار غزه می‌باشد. علی‌رغم عملیات‌های مستمر و حضور نظامیان صهیونیست در مناطقی از نوار غزه، حملات راکتی گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد و این موضوع، یکی از دلایل آشکار رد ادعای مقامات صهیونیست مبنی بر نابودی مقاومت در نوار غزه است.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.