۳۷ تروریست طی حملات هوایی سنتکام در سوریه کشته شدند

دوشنبه 9 مهر 1403 - 12:01
https://iswnews.com/?p=122141

ستاد تروریستی آمریکا در غرب آسیا طی بیانیه‌ای اعلام کرد در نتیجه حمله هوایی به مناطقی در سوریه، ۳۷ تروریست کشته شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” ستاد تروریستی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حملات هوایی هواگردهای آمریکایی به شمال سوریه، ۳۷ تروریست کشته شدند.

طبق اعلام سنتکام، در نتیجه حمله هوایی ارتش آمریکا به شمال غرب سوریه در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۳ مهر ۱۴۰۳)، ۹ تن از مسلحین حراس الدین از جمله یک فرمانده میدانی به نام “مروان بسام عبدالرئوف” کشته شدند.

در ادامه بیانیه سنتکام آمده است:‌ در جریان یک حمله هوایی دیگر سنتکام به یک کمپ آموزشی متعلق به گروه تروریستی داعش در سوریه در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ، ۲۸ تن از عناصر داعش از جمله چهار فرمانده کشته شدند.

شایان ذکر است ستاد تروریستی آمریکا در غرب آسیا طی ماه‌های اخیر، عملیات‌های متعددی را علیه گروه تروریستی داعش و حراس الدین در مناطق مختلف سوریه ترتیب داده است. پهپادهای رزمی-شناسایی ارتش تروریستی به بهانه مقابله با گروه‌های تروریستی به طور مستمر در مناطقی از استان‌های حلب و ادلب پرواز می‌کنند و منابع محلی نیز هر از گاهی تصاویری از پرواز پهپادهای آمریکایی را منتشر می‌کنند. با در نظر گرفتن سوابق آمریکایی‌ها در حمایت از گروه‌های تروریستی، می‌توان دریافت که هدف قرار دادن گروه‌های تروریستی در سوریه، یک اقدام نمایشی-رسانه‌ای و با هدف افزایش نفوذ و گسترش حضور آمریکایی‌ها در سوریه صورت می‌گیرد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.