پهپادهای یمنی تل آویو را به لرزه درآوردند (ویدیو)

پنجشنبه 12 مهر 1403 - 09:53
https://iswnews.com/?p=122341

ارتش یمن بامداد امروز با یک یا چند فروند پهپاد انتحاری به مواضغ رژیم صهیونیستی در تل آویو حمله کرد.

طبق بیانیه نیروهای مسلح یمن، نیروی پهپادی ارتش یمن بامداد امروز پنجشنبه ۱۲ مهر ماه، با تعدادی پهپاد انتحاری از نوع یافا، به یک هدف حیاتی در منطقه یافا (تل آویو) در مرکز فلسطین اشغالی حمله کردند. به گفته سرتیپ یحیی سریع، این عملیات با موفقیت به اهداف خود دست یافته است و این پهپادها بدون اینکه دشمن قادر به مقابله یا سرنگونی آنها باشد، به اهداف خود رسیده اند.

وی در ادامه افزود، این عملیات در مرحله پنجم نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در پشتیبانی از عملیات طوفان الاقصی انجام می شود. نیروهای مسلح یمن به قهرمانان مجاهد در جبهات غزه و کرانه باختری و همچنین جبهه لبنان و عراق درود می فرستند و تایید می‌کند که تا پایان تجاوز علیه فلسطین و لبنان و محاصره نوار غزه به عملیات نظامی خود علیه دشمن اسرائیلی ادامه خواهند داد.

سرتیپ سریع با اشاره به سالروز عملیات پربرکت طوفان الاقصی، از ملت های همه کشورهای عربی و اسلامی دعوت کرد تا مواضع حمایتی خود از را مردم فلسطین و لبنان در روزهای آینده ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: دانش نظامی: پهپاد یافا

ارتش رژیم صهیونیستی درباره این حمله مدعی است که جنگنده‌های اسرائیلی موفق به رهگیری یک پهپاد در ساحل منطقه گوش دان شده‌اند و صدای انفجار شنیده شده در آسمان این منطقه مربوط به رهگیری بوده است.

طبق بررسی‌های تحولات جهان اسلام، این حمله ۳۱مین عملیات هوایی نیروهای مسلح یمن در خاک فلسطین اشغالی با استفاده از موشک های بالستیک، کروز و پهپادهای انتحاری است.

عملیات نیروهای مسلح یمن برای پشتیبانی از مردم و مقاومت فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی، از ۲۷ مهر ۱۴۰۲ در خاک فلسطین اشغالی و مسیر دریایی خلیج عدن-دریای سرخ آغاز شد. این عملیات با توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر و حملات مداوم موشکی، پهپادی و شهپادی به بیش از ۱۵۰ کشتی مرتبط با اسرائیل به اوج خود رسیده و موجب توقف کشتیرانی شرکت‌های صهیونیستی از مسیر دریای سرخ شد.

ویدیویی از لحظه وقوع انفجار پهپاد یمنی در آسمان تل آویو
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.