تهدید آشکار افراد برجسته محور مقاومت توسط اسرائیل!

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 09:15
https://iswnews.com/?p=122565

یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از افراد برجسته محور مقاومت، آنها را تهدید به ترور کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل، تصویر تعدادی از فرماندهان و افراد برجسته محور مقاومت را منتشر و به صورت علنی آنها را تهدید به ترور نموده است.

در این تصویر، نام آیت الله سید علی سیستانی، از مراجع تقلید شیعیان و استاد درس خارج فقه و اصول در نجف، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس و سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به چشم می‌خورد.

صهیونیست‌ها معمولا قبل از ترور افراد شناخته‌ شده و برجسته محور مقاومت، عملیات‌های رسانه‌ای پیرامون این شخصیت‌ها را آغاز می‌کنند. در گذشته نیز رسانه‌های عبری گزارش‌ها و مطالب متعددی در خصوص برخی از فرماندهان محور مقاومت از جمله سرلشکر پاسدار “محمدرضا زاهدی” منتشر کردند و مدتی بعد، عملیات ترور آنها را در دستور کار قرار دادند.

از همین روی، انتشار این دست از مطالب در رسانه‌های اسرائیلی را نباید فقط در قسمت “عملیات روانی” طبقه‌بندی نمود و باید آنها را جدی گرفت. چراغ سبز نهادهای اطلاعاتی-امنیتی رژیم صهیونیستی به رسانه‌ها و تامین خوراک خبری آنها پیرامون شخصیت‌های برجسته مقاومت، می‌تواند ابتدای عملیات حذف فیزیکی آنان به شمار رود.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. وافن اس اس چهارشنبه, ۱۸ مهر, ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

    یااا خدا ! آیت الله سیستانی چراااااا😭

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.