رسانه‌‌ی حزب الله برای چهارمین بار ویدیویی از عملیات شناسایی پهپاد هدهد در عمق شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد که در آن مناطق شمال حیفا به طور کامل رصد می‌شود.

پهپاد شناسایی حزب الله در این عملیات موفقیت آمیز منطقه صنعتی کریات ناحوم، پالایشگاه نفت حیفا، منطقه صنعتی کریات آتا، کارخانه مصالح ساختمانی، پایگاه میشار (محل استقرار ارتباطات اصلی بین فرماندهی منطقه شمال و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو)، پایگاه مشمار هکرمل (محل استقرار رادارهای سامانه پدافندی گنبد آهنین)، مجتمع اسحاق رابین، دانشگاه حیفا که در پشت بام برج اشکول تجهیزات ارتباطات نظامی نصب شده است، مجتمع تجاری گرند کانیون، مسیر و ورودی تونل های بیمارستان های مستحکم شده در جبل الکرمل، بیمارستان بنی تسیون، پایگاه زئیف (محل ذخیره برای استقرار سامانه‌های پدافندی)، خیابان چرنیکوفسکی، پایگاه کریات ایلعیزر (پایگاه اصلی سامانه های پدافندی برای حمایت از شهر حیفا و اطراف آن) و پایگاه استیلاماریس محل رصد و مراقبت دریایی ساحل شمالی را رصد و شناسایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: نفوذ دیدنی پهپاد شناسایی حزب الله به عمق ۵۰ کیلومتری شمال فلسطین اشغالی (ویدیو)

منطقه الکرمل در شمال شهر حیفا، اولین خط دفاعی ارتش اسرائیل از منطقه گوش دان در مرکز فلسطین اشغالی است. صهیونیست‌ها در این منطقه با هوشمندی و البته خباثت تمام، تأسیسات و تجهیزات نظامی خود را در داخل و نزدیکی مناطق غیرنظامی از جمله بیمارستان، دانشگاه و مناطق گردشگری پنهان کرده‌اند تا از حملات احتمالی گروه‌های مقاومت به آنها جلوگیری کند. علاوه بر این در صورت حملات احتمالی، دیوار حاشا بلند است و صهیونیست‌ها می‌توانند با ادعای حمله به مناطق غیرنظامی به مظلوم نمایی بپردازند.

حزب‌الله در ۲۹ خرداد، ۱۹ تیر و ۳ مرداد ماه نیز ویدیوهایی از عملیات شناسایی پهپادهای خود در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی تحت عناوین مختلف منتشر کرده بود که در آن اماکن حساس نظامی و اقتصادی رژیم اسرائیل با جزئیات کامل رصو شناسایی شده بود.

ویدیو منتشر شده توسط حزب الله از مناطق شمالی حیفا و الکرمل
  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.