حمله تروریستی اهواز؛ داعش یا الاحوازیه؟

دوشنبه 2 مهر 1397 - 12:58
https://iswnews.com/?p=14584

ویدیویی در اینترنت پخش شده است که ادعا میکند حمله تروریستی اهواز کار داعش بوده است؛ موردی که نباید فراموش بشود آن است که اصولا جعل این موضوعات کار زیاد سختی نیست…

به نکات زیر توجه فرمایید:

 

۱. اعلامیه های داعش بدلیل نبود یک سایت مرجع و منبع رسمی تقریبا در بیشتر موارد بی در و پیکر است! و هر کس میتواند به راحتی آن را جعل کند.

۲. این موضوع در مورد فیلم های منتسب به داعش هم صدق میکند و هرکس میتواند به راحتی لوگو اعماق را بروی هر ویدیویی بچسباند.

۳. عوامل داعش در چنین عملیات هایی از خود فیلم بیعت منتشر میکنند ولی در این فیلم و در این عملیات تروریستی چنین نبود.

۴. درست در دقائق ابتدائی این حمله تروریستی سخنگوی گروهک الاحوازیه در ارتباط تلفنی با شبکه غربی مسئولیت این حمله را برعهده میگیرد.

سخنگوی رسمی یک مجموعه اعلام می کند!شاهد از این بالاتر؟!

۵. توییت رئیس ملعون این گروهک را در ظهر حمله مشاهده کنید(تصویر). مگر میشود رئیس یک مجموعه اطلاع نداشته باشد و توییت کند و بعدا با تکذیب آن توسط سازمان! آبروی خود را ببرد؟!

توییت همچنان موجود است و او حمله را تکذیب نمیکند.

 

 

مشخصا اگر بگوییم این حمله با همکاری(غیرمستقیم) الاحوازیه و داعش صورت گرفته است؛ بهترین توضیح ممکن برای این ماجرا میتواند باشد.

همکاری و نفوذ برخی از سرویس های امنیتی کشورهای عربی منطقه در داعش و ایضا همکاری این سرویس ها با گروهک الاحوازیه غیر قابل رد و کاملا مستند میباشد.

 

آنچه که مسلم است بسیاری از افراد با کمک مستقیم و یا غیر مستقیم سرویس های امنیتی برخی کشورهای عربی منطقه طی سالیان اخیر به داعش پیوسته اند و افراد پخش و پلای! الاحوازیه نیز از این ماجرا مستثنی نیستند.

 

بسیار منطقی به نظر میرسد تعدادی از افراد الاحوازیه در سال و یا سال های اخیر به داعش پیوسته باشند و حالا که داعش شکست خورده و نظم سازمانی خود را از دست داده است؛ این افراد در حال بازگشت به واحدهای سازمانی گذشته خود میباشند و بهترین گزینه برای انجام عملیات های خرابکارانه و تروریستی هستند.

 

توضیحات بالا را در کنار

ذوق زدگی الاحوازیه و برعهده گرفتن مسئولیت حمله تروریستی اهواز بصورت رسمی توسط سخنگو و رئیس این گروهک در همان ابتدای حمله

و همچنین

توییت های منتشره از داعش که نشان میدهد آنها نیز بصورت کامل در جریان نبودند و فقط میدانند و اعلام میکنند که کار تعدادی از اعضای آنها بوده؛

قرار دهید.

 

 

اگر صحت ادعای داعش را قبول کنیم؛ بسیار واضح و مشخص است که اعضای گروه تروریستی الاحوازیه که پیشتر به داعش نیز پیوسته بودند، مجری این برنامه هستند و انتساب این موضوع به داعش و تلاش برای تکذیب دست داشتن الاحوازیه در این حمله، نه تنها چیزی از ماجرا کمک نمیکند بلکه ثابت میکند که چگونه سرویسهای امنیتی عربی و گروه تروریستی الاحوازیه و داعش با همکاری مشترک با یکدیگر درحال عملیات های خرابکارانه و برنامه ریزی عملیات های تروریستی در ایران هستند.

 

وزارت خارجه ایران باید در این مورد محکم تر عمل کند و پاسخ سیاسی و عملی سخت را همزمان در دستور کار قرار دهد.

باید موضوع گروه تروریستی الاحوازیه با بردن شکایت به سازمان ملل و همچنین شکایت از کشورهایی که در خاک خود برای این گروه تروریستی دفتر و دستک! فراهم کرده اند پیگیری شود.

سپاه نیز باید به مانند یک نیروی مقتدر و آنطور که شایسته ی نام ایران است، تروریست های الاحوازیه و داعش را در خاک کشورهای خطاکار مورد تعقیب و مجازات قرار دهد.

 

لینک رشته توییت

 


تصویر: شهید طاها اقدامی، ۴ساله، کوچکترین شهید حمله تروریستی اهواز.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس دوشنبه, ۲ مهر, ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

    دقیقا با تمام گافهای داعش در بیانیش و شکل نقل و در انتها فیلمی که زمان و مکان نامشخصی داره و به هدف خاصی اشاره نمیکنه و افرادش هم متناسب با خبرهای اعلاممی نیست و از همه مهمتر اینکه به نیروهای سپاه حمله شده در ابتدای کار ( برای داعش مگر سپاه و ارتش ایران تفاوتی میکنه؟ ولی الاهوازیه اتفاقا خیلی مانور روی هدف عملیات میداد ) و نهایتا شیرازه از هم پاشیده بخش رسانه ای داعش و راحت ترین کار یعنی ساخت ویدیو به اسم این گروه و ده ها عامل دیگه نشان دهنده اینه که نهایتا جرک الاهوازیه فراتز از حمله تروریستی احتمالا همپیمانی و همکاری با داعش در یک عملیات تروریستی است.
    پیمانکاری برای داعش با نفرات نفوذی که در داخل ایران داشته، دقیقا کاری که صهیونیستها با تجزیه طلبان کرد در غرب کشور و پیمانکاری اونها برای ترور دانشمندان هسته ای در یک گروه انجام دادند.

    پیگیریهای ایران با این آشفته بازاری که خود تروریستها رقم زدند ( بعد از دیدن تاثیر معکوس حمله در افکار عمومی و سلب مسئولیت به سمت یک گروه تروریستی شناخته شده با اینکه در ابتدا رجزخوانی میکردند و ادعای قهرمانی و شجاعت در عملیات و قبول مسئولیت ) باید جدی تر از قبل باشه و این همدستی آشکار گروه های تروریستی داخلی با برخی طرف های تروریستی خارجی که در زمانهای مشخص با هم همکاری میکنند ضد ایران را کاملا تبیین کنه.

    پاسخ
  2. ehsan دوشنبه, ۲ مهر, ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

    سلام
    این اشفتگی و اعلام دستپاچگی توسط گروهک تروریستی داعش و گروهم نخودی تروریستی تجزیه طلب الاحوازیه یا نشان از همدست بودن این دو جبهه تروریستی با یکدیگر است یا نشان میدهد گروهک یا سرویس امنیتی خارجی دیگری پشت این قضیه خوابیده است

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.