در این ویدیو خلاصه ای از عملیات انصارالله در مدیریت ردمان در شمال استان البیضاء مناطقی از مدیریت های ماهلیه و العبدیه در جنوب استان مأرب را می‌بینید که در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ خرداد توسط انصارالله آزادسازی شد.

طی این عملیات ۴۰۰ کیلومتر مربع از مناطق شمالی البیضاء و جنوب مأرب از سیطره ائتلاف سعودی و مسلحین “یاسر العواضی” که عمدتا از بدنه القاعده و داعش بودند، آزاد شد و در حال حاضر این عملیات در عمق مدیریت العبدیه ادامه دارد.

همان طور که در ویدیو و تصاویر مشخص است، حجم تسلیحات غنیمتی و همچنین تجمعات نیروهای یاسر العواضی در این جبهات، گویای تدارک گسترده‌ی ائتلاف سعودی برای اشغال استان البیضاء است که با واکنش به موقع انصارالله به شکست کشیده شد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. ناشناس چهارشنبه, ۱۱ تیر, ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶

    سلام دستتون دردنکنه عالی بود.ازتحولات میدانی جدیدهم خبربزارید ممنون

    پاسخ
    1. محراب پنجشنبه, ۱۲ تیر, ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

      سلام به دو خبر شب گذشته در خصوص البیضاء و صنعاء مراجعه بفرمایید

  2. علی پنجشنبه, ۱۲ تیر, ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸

    یک چیزی میگم درسته من طرفدار سر سخت حوثی ها هستم ولی وجدانن اینا احمقن مثلا یک نظامی این رو میدونه که موقعه عقب نشینی باید تمام تسلیحات هر چی دارن منهدم کنن دست نیروی دشمن نیفته توی این فیلم ماشالله انصار الله خدا پیروزش کنه کلی مهمات تسلیحات گیرش اومده الحق که درست گفتن دشمن ما احمق هست و امیدوارم همچنان این روند ادامه داشته باشه اینقدر که از پیروزی های انصار الله خوش حال میشم که برای فک فامیل خودم نمیشم

    پاسخ
    1. ناشناس پنجشنبه, ۱۲ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

      وای آفرین، منم دقیقا همین جورم. اینقدر از پیروزی های انصارالله خوشحال می شم که شاید از پیروزی های ادلب هم این قدر خوشحال نمی شدم. چون یمن فقط دست یک کشور هست و اون فقط ایرانه !?

    2. کریم دوشنبه, ۲۱ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳

      یکی از دوسان میگوید نیروهای عربستان چرا در عقب نشیها انبار مهمات وتجهیزات خود را نابود نمیکنند.خوب بسار روشنه فرصت این کارو پیدا نمیکنند و غافلگیر میشوند.

  3. ناشناس جمعه, ۱۳ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

    بسم الله الرحمن الرحیم
    هماناحزب خدا پیروزاست
    مرگ برآل سعودلایق سقوط

    پاسخ
  4. ناشناس جمعه, ۱۳ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

    انصارالله عشق است عشق

    پاسخ
  5. محسن جمعه, ۱۳ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

    به امید خدا و با دستان توانمند نیروهای انصارالله این سعودیهای کافر و آمریکایی پرست برای همیشه نابود بشن به امید حق انشالله انقدر سعودیها خر هستند یک عمره از ایرانیها ترسوندنشون و به اسم اینکه ایران روزی به شما حمله خواهد کرد در عربستان لشگر کشی کردن و از سعودیهای بزدل پولهای میلیاردی میگیرن ویک بازار بزرگ فروش.تسلیحات جنگی برای خودشون درست کردن و این کثافتهارو انداختن به جون یمنیهای بی گناه بلخره باید این همه بودجه اضافرو بی جارو جایی باید استفاده کنند در مقابل ایران که جرات استفادشو ندارند که کجا ظعیف تراز یمنیها خود خدا نسلشونو از زمین برداره انشااله .

    پاسخ
    1. علی یکشنبه, ۱۵ تیر, ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

      در جواب دوستمون یمن اگه ضعیف بود تا الان سقوط میکرد یمن شده ویتنام همونطور که امریکا شکست خورد اینجا السعود میخوره بد هم میخوره به امید خدا پیروز این جنگ نابرابر انصارالله اسمشون هم واقعا برازنده شون هست مجاهدان خدا پیروز بشن

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.