جزئیات حمله هوایی گسترده اسرائیل به شرق سوریه + تصاویر

چهارشنبه 24 دی 1399 - 17:05
https://iswnews.com/?p=40550

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” سحرگاه چهارشنبه جنگنده های اسرائیلی با هدایت و همراهی آمریکا حملات هوایی گسترده ای را علیه مواضع ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در منطقه البوکمال و دیرالزور انجام دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ۲۴ دیماه در ساعت ۱:۱۰ دقیقه (به وقت محلی) بخش هایی از شهر دیرالزور و البوکمال در شرق سوریه را بیشتر از ۴۰ بار مورد هدف حملات خود قرار دادند.

بر اساس اطلاعات موجود این حملات که بیشتر از ۳۰ دقیقه به طول انجامید انبارهای مهمات عیاش در غرب دیرالزور، مواضع ارتش سوریه در البانوراما، در جبل ثرده و تل الحاجیف در جنوب و غرب دیرالزور، نقاطی در محله کارگران(العمال) و خیابان بورسعید و محله غازی عیاش در شهر دیرالزور؛ مواضع نیروهای مقاومت در منطقه البوکمال شامل روستای الهری و فرودگاه حمدان و گذرگاه مرزی و همچنین مناطقی در اطراف شهر المیادین را مورد هدف قرار دادند.

در حال حاضر آمار دقیقی از میزان تلفات از سوی مقامات رسمی منتشر نشده است اما بر اساس اطلاعات میدانی تاکنون دستکم ۵ نفر به شهادت رسیدند و بیشتر از ۲۰ نفر زخمی شده اند.
با توجه به تنش های اخیر در سطح منطقه و احتمال بالای حملات اسرائیل به سوریه نیروهای مقاومت در حالت آماده باش قرار داشتند و همچنین با توجه به زمان نسبتا طولانی حملات، بسیاری از اماکن قبل از بمباران ها تخلیه شده بودند و این موضوع از افزایش تلفات انسانی تا حد بسیاری زیادی جلوگیری کرد.


  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. آریافاریابی پنجشنبه, ۲۵ دی, ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۳

    سلام … چرا سوریه پاسخ نمیده ؟؟؟

    پاسخ
  2. محمد محسن جمعه, ۲۶ دی, ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵

    باید پاسخ قاطع داد

    پاسخ
  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.