به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” لیستی از اسامی کارمندان سازمان اطلاعات عربستان سعودی منتشر شده است که علاوه بر اسامی، اطلاعات حساس آنها مانند آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها، کدهای ملی و … افشا شده است.

این اطلاعات محرمانه‌ای شامل ماهیت و اسامی کارمندان این سازمان در کنار شماره تلفن‌های آنها و کدهای ملی و آدرس منازل آنها و همچنین محلی که این افراد در آنجا تحصیل کرده‌اند می باشد.

انتشار این اطلاعات محرمانه ضربه سنگینی بر پیکره اطلاعاتی عربستان سعودی وارد می کند و روحیه نیروهای اطلاعاتی عربستان را که تا پیش از این از امنیت خود مطمئن بودند بشدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.
همچنین انتشار این اسناد در شرایط حساس کنونی جنگ یمن و شکست های سیاسی و نظامی ای که ائتلاف سعودی در یمن متحمل شده است هیمنه عربستان سعودی را بیش از پیش در منطقه و جهان متزلزل می کند.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  1. سید مهدی چهارشنبه, ۲۰ اسفند, ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۴

    شک نکنید، تمام تجهیزات سعودی ( همه و همه) به دست مجاهدان شیعی خواهد افتاد

    پاسخ
    1. پنجشنبه, ۲۱ اسفند, ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

      سلام.بسیار عالی میشه.وعده خدا هم به نوعی همین است.انشالله که به امید خودش چنین اتفاقی بی افته.

  2. پنجشنبه, ۲۱ اسفند, ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

    سلام.در صورت امکان بررسی کنید،چرا در شبکه های یمنی و بعضی گفتار مقامات یمنی، از واژه خلیج یا خلیج (عربی!) استفاده میشود؟! ایا مربوط جهل اجباری است (در دوره ها قبل از انکه انصارالله پیروز شد)که در یمن پیاده سازی شده.یا که دلیل دیگر است. چرا که این مسئله بعدا مشکل زا میشود و دشمنان از ان سوء استفاده میکنند.

    پاسخ
    1. Mjp پنجشنبه, ۲۸ اسفند, ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

      هزارباراین جمله راتکرارکردی. فرافکنی هم حدی داره سندبیار یکبارمسولهای یمنی خلیج عربی نام برده باشند. اصلامیدونی دریای عرب کجاست خلیج فارس کجاست؟؟!! نفاقانه داری این متن روچندماهه تکرار میکنی. توتمام جنگ وظلمی ک به یمن میشه رها کردی ازخودت حرف درمیاری؟ اگه ریگی بکفشت نبود هی چندین ماه فرافکنی نمیکردی.. جوجه مزدورتو کوچتکراز اونی ک بتونی انصارالله وجبهه مقاومت رانزد ملت ایران خراب کنی.. مثل اینکه ارتزاقی ک ازوهابیون میکنی بهت چسبیده هی تکرارمیکنی پای هرخبری ازیمن

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.