تحولات سیستان و بلوچستان، ۲۵ اسفند ۹۹

دوشنبه 25 اسفند 1399 - 22:10
https://iswnews.com/?p=42654

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ طی حمله مسلحین ناشناس به خودروی نیروهای امنیتی مرصاد در حومه‌ی پاسگاه کورین در شهرستان زاهدان، دو نفر به شهادت رسیدند.

۱- بر اثر حمله مسلحین ناشناس به خودروی نیروهای امنیتی مرصاد در حومه‌ی پاسگاه کورین در شهرستان زاهدان، دو نفر به شهادت رسیدند.

۲- افراد مسلح ناشناس یک شهروند به نام “مجید آسکانی” اهل روستای گنوش‌بخش واقع در منطقه بم پشت در شهرستان سراوان به قتل رساندند.

۳- افراد مسلح ناشناس یک شهروند به نام “ایوب کُرد” را در شهرستان مهرستان ترور کرده و متواری شدند. این شخص از بزرگان و ریش سفیدان طایفه کُرد زابلی بوده است.

۴- سرهنگ “غلامرضا نورا” فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از دستگیری ۲ نفر که عامل تیراندازی به منزل مسکونی یک شهروند در تاریخ ۴ اسفند ۹۹ رخ داده بودند، خبر داد.

۵- بر اثر تیراندازی در پاساژ نور واقع در شهر ایرانشهر، یک نفر به نام “ناصر ابرون” زخمی شده و بر اثر جراحات وارده جان باخت. علت این حادثه هنوز مشخص نشده است.

۶- نیروهای پلیس یک باند قاچاق مواد مخدر شامل ۴ نفر قاچاقچی به همراه ۳ خودرو را در شهرستان‌های ایرانشهر و خاش دستگیر کردند.

۷- فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی از کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک تیربار و خودرو خبر داد.

  • به اشتراک بگذارید:

دیدگاه

  • دیدگاه های شما پس از تایید مجموعه تحلیلی خبری تحــولات جهــان اســلام در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشند منتشر نخواهد شد.